31 Mart 2011

Madminerals kozmetik alışverişim

   10 gün önce kargoya verilen madminerals ürünlerim bugün elime ulaştı 3 adet deneme boyu,1 adet tam boy mineral far,bir de siyah jel eyeliner sipariş vermiştim. Bu siteyi itsbeauty forumda bazı arkadaşlardan duyup da keşfettim . Aslında ilk eyeliner lara bakıyordum ama sonra hızımı alamadım mineral farların renklerine bayıldığım için onlardan da denemek için alayım dedim. Fiyatlar uygun . Deneme boyu jar mineral farlar 2.25 dolar,tam boy olan ise 5 dolar. Tam boyu fotoda da gördüğünüz gibi tıka basa doldurmuşlar :)) Eyeliner'ın tam adı ise Indelible waterproof smudge-proof gel eyeliner - Black out . Jel eyeliner'ın diğer renkleri harikaydı aslında,hatta 3 renk falan alasım geldi ama siyaha ihtiyacım olduğu için şimdilik siyahını aldım. Eyeliner'ın kıvamı bana biraz cıvık geldi,anlayamadım neden öyle . Sürerken de zor sürdüm renk vermiyor gibi oldu . Bakalım gözde nasıl etkisi olacak . Çok memnun kalırsam ileride belki 1-2 renk daha alırım . Farların renklerine bayıldım . Siyah olan çok simsiyah biliyorum ama denemelik aldım zaten bulunsun diye,içinde gümüş pırıltılar var . Diğerleri de kaplarında koyu ton görünüyorlar ama swatchlarda göreceğiniz gibi öyle değiller. Yani siyah harici 3ünü de günlük kullanabilirim ben . Sevdiğim tonları aldım hep :)





FLAŞLI     


   Farlar soldan sağa sıraya göre : Gothic,purple rain,ambient ve black ice . İsimleri de ne güzel değil mi ? :D

4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan! Ne güzel renkler seçmişsin! gerçekten isimleri de çok güzel...aslında böyle ürünleri deneme boyunda almak en mantıklısı :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Evet nasolsa bitmez diye deneme boyu aldım valla :)) Tek tam boy aldığım Gothic rengi oldu ama onu da deneme boyu alsam olurmuş çünkü baya dolu dolu göndermişler,bitmez o da .

Miskin Kek dedi ki...

Güzel günlerde sür sürüştür :D

Mineral farlara elim hep gidiyor,gidiyor sonra kullanmam diye vazgeçiyorum. Kullanımı nasıl,rahatlı junkjead? Ve artı gün boyu kalıcılığı ne kıvamda? Dağılma, toz toz olma vs.durumları yaşatıyor mu?

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Ben de mineral farlarla pek hoşlaşmazdım aslında,kullanımı zor olur diye almak istemiyordum ama renk çeşitliliğini görünce dayanamadım ya :) Henüz kullanmadım bunları,ama kullanınca makyaj fotosu da çekip yorumlarımı yapacağım .

Yorum Gönder