04 Mart 2011

Lovelyshoes pumplarımı satıyorum

   Arkadaşlar,son aldığım lovelyshoes platform pumplarımı satıyorum . Bana 1 numara büyük geldiler,o yüzden giyebileceğimi sanmıyorum . Hiç giyilmemiştir ,aynen geldiği gibi duruyorlar . 38 numara giyenlere olur ;) Ayakkabıları gittigidiyor ve sahibinden.com'da da satışa koydum . İsteyen ve ilgilenenler bana buradan yorum yazarak veya mail atarak ulaşabilir ---> junkheadravager@hotmail.com  Hiç giyilmemiş ve temiz olduğu için fiyat 40 tl.dır . Ön platform yüksekliği 2 cm.,arka topuklar ise 9 cm.dir .





2 yorum:

xesrax dedi ki...

hoş ve iddalı bir ayakkabııı. bende lovelyshoesdan sipariş verdim. hala processing durumunda. uzun sürüyormu yollanması?

Junkhead dedi ki...

Sattım bunları,hatta dün kargoladım hehehh :) Canım ben en uygun olan China post ile aldım,1 ay gibi bir sürede geliyor malesef en kötü yanı o China postun .

Yorum Gönder