10 Mart 2011

Güzel bir mimim vaaar :)

   inanırsakolurbence arkadaşım bana bu hoş sorularla dolu mimi göndermiş :) Her mimi beğenmem öyle ama bu güzel göründü gözüme ,hemen cevaplıyorum ben de soruları . Haydi bakalım :))

   1-Hayalinizdeki meslek nedir ?


Turizm sektöründe,büyük bir otelde çalışmayı isterdim . Resepsiyon kısmı bana hep cazip görünmüştür ama bu mümkün olmayacak bir hayal sanırım benim için . Onun dışında küçücük de olsa kendim dekore edip,duvarlarını bile kendim boyadığım bana özgü bir dükkanım olsun isterdim sanırım. Yanıma da bir ortak alırdım belki benim gibi el işleriyle uğraşan :) Farklı,ilginç tasarımlar yapar satardık .

   2-Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm ?

Parfüm değil ama ben Body Shop vücut spreylerini çook seviyorum ! Vanilla ve Neroli Jasmin olanlar senelerdir favorimdir . Yaz-kış demem onları kullanırım parfüm niyetine :) Hem çok ekonomik oluyor hem de baya uzun süre gidiyor bana .

   3-Çay mı kahve mi ? Kaç şekerli / sütlü-sütsüz ?

Çay çok nadir içerim ,kahvaltılarda tost veya simit yanında :) Nescafe eskiden hiç içmezdim ama sonra içmeye başladım , 3ü 1 aradaları seviyorum fındıklı,çikolatalı,vanilyalı favorilerim :) Onlar şekerli oluyor ama ben yine de 1 tane tatlandırıcı atıyorum içine,şeker kullanmıyorum uzun zamandır . Anca dışarıda içiyorsan mecbur şeker atıyorum :) Sütlü tercih ederim her zaman .

   4-En önemli makyaj hileniz ?

Hiç öyle hilelerim yoktur :)

   5-Tam şuanda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi , ne olurdu?

Hmm ... Nerde o günler :) Ama en önemli dileklerimden biri sanırım bir iş sahibi olabilmem ve kendi paramı kazanıp kimseye muhtaç olmamam olurdu . Diğer önemli dileğim bende kalsın .

   6-Kahvaltı , öğlen yemeği , akşam yemeği ve tatlı.Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız , hangisi olurdu?

Sanırım kahvaltı olurdu :)

   7-Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız ne renk olurdu ?

Bu soru bana komik geldi :) Hello Kitty sevmem,olmak da istemezdim :D Ama olsam toptan kurdelam dahil mor olurdum tabi ki !! :))) Belki kurdelam siyah da olabilirdi hmmm .

   8-Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?

Tabi ki yüzük !! Yüzüksüz yapamam ,ı-ııh olmaz ! :) <3

   9-Sahip olmak istediğiniz bir yetenek ?

Hiç düşünmemiştim,gelmedi aklıma valla .

   10-Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü ?

Flormar ultrablack göz kalemi ve Maybelline define-a-lash rimel . Biter biter alırım ;)

   11-Gizli ünlü aşkınız kim ? (fotoğraf koyun)

Gizli ve aşık olduğum denemez  ama hayran olduğum,hem oyunculuklarını hem de kendilerini çoook beğendiğim adamlar bunlar :





   12-Neden blog tutmaya başladınız ? 

Öncelikle yaptığım takıları ve pasajımı tanıtmak ve insanlarla paylaşmak için .


   Ben de bu mimi makeupwithstyle , shayna ve your style is your signature arkadaşlarıma gönderiyorum ;)


  

    

 

5 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Aynı hayalleri paylaşıyoruz ben de dükkanımı kendim boyamak isterim:) Aynı göz kalemini kullanıyoruz flormar ultrablack favorim:)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok teşekkürler, bende en kısa sürede yapacağım bu mim'i :)
Senin cevaplarını da çok keyif alarak okudum, özellikle Hello Kitty cevabına çok güldüm :)
öpüyorum!

Junkhead dedi ki...

inanırsakolurbence,canım belki de ortak oluruz ileride ne dersin hehehh :P

makeupwithstyle,tatlım sağol . Senin cevaplarını da merakla bekliyorum . Evet Hello Kitty'ye karşı hiç birşey hissetmedim bu zamana kadar napayım :D Sen de öpüldün ! :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Benimde aklımdan geçmedi değil hani:) Aynı şehirde olduktan sonra neden olmasın , bakalım zaman neler gösterecek:)

Junkhead dedi ki...

İzmir'e beklerim ileride seni :P

Yorum Gönder