12 Mart 2011

Forum Bornova alışverişim :)

   Bugün annem ve babamla Forum Bornova'ya gittik havalar açtı artık güzel diye :) Her zaman gidemiyoruz Forum Bornova'ya,birkaç ayda bir anca oluyor . Annemle baya bir mağaza gezdik . Uzun zamandır da kıyafet anlamında doğrudüzgün birşey almamıştım kendime,beğenemiyordum da pek birşey nedense . Bugün en sonunda bayıla bayıla alışverişim oldu :) 3 parçayı da çoook sevdim ama özellikle deri montu !! Hep deri mont almak istemişimdir ama bir türlü nasip olmamıştı . Gerçek deri değil suni deri ama bayıldım valla,cuk oturdu üzerime de . Hem de yumuşacık çok rahat bir mont,buruş buruş modeli de daha çok cezbetti beni,çok severim bu tarz modelleri zaten. Şapkayı da görür görmez çok beğendim,bu tarz fötr siyah bir şapka almak hep aklımdaydı ama o da nasip olmamıştı . Modeli de orjinal geldi alıverdim :) T-shirtümü de çok sevdim ! Canlı bir yaz rengiyle yaza hazırlık olsun dedim,hem de dondurma var üzerinde,çok şirin :)) Deri mont Adil Işık'tan 150 tl.,şapka ve t-shirt Bershka'dan ,şapka 25 t-shirt ise 15 tl. Şapkayı takıp modellik de yapayım dedim hehehh ...



6 yorum:

itsbea dedi ki...

şapka çok yakısmıs cnm güle güle kullan hepsini:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;)

Gök dedi ki...

tşört çok şekermiş hepsini güle güle kullan:)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer :)

özge dedi ki...

tşörtüne bayıldım,hepsini güzel günlerde giy canım:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol :)

Yorum Gönder