02 Mart 2011

Focalprice kargom geldi !! :)

   Arkadaşlar öncelikle bloğu kapananların hepsinin bloglarının bir an önce açılmasını ve bu sorunun çözülmesini diliyorum. Ben hiç bir sorun yaşamıyorum blog kapanma muhabbeti başladığından beri. Birkaç sene önce bilgisayarıma antisansür programını yüklemiştim,o zamandan beri kapanan youtube a da hep girebiliyordum ,o yüzden de sanırım bir sorunum olmadı . Benim temennim bu sorun bir an çözülecek,bana öyle geliyor yani . Herkes de rahat bir nefes alır . Kurunun yanında yaş da yanar durumu oldu malesef .

   Şimdi gelelim bugün kavuştuğum focalprice kargoma . Yaklaşık 3 haftada elime ulaşmış oldu daha önce de belirttiğim gibi . Bir ürünümü yanlış yollamışlar ama durumu bildireceğim siteye,umarım hemen çözerler . Onun dışında siparişimdeki 3 saate de ba-yıl-dım hatta aşık oldum diyebilirim !!!! Durup durup bakıyorum falan ,o kadar çok sevdim ki saatlerimi anlatamam size :D Bu kadar ucuza bu kadar iyi kalitede beklemiyordum açıkçası . Saatlerin fiyatları 3,5-5 dolar arasında değişiyor :)) 10 tl.bile değil tanesi ! Hatta tv ekranlı olanı bugün hemen dışarı çıkarken taktım,mor olan da şuan bileğimde :D Saat alacaklara kesinlikle tavsiye ederim hem de sonuna kadar ! Çeşidiniz olsun isterseniz ucuza çok kaliteli görüntüde orjinal modelleri bulabilirsiniz focalprice 'ta ;) Mor olan saat silikon ve çok ilginç bir tasarımı var. Kayışının içinde bir mekanizma var mıknatıslı gibi,direk bileğinize sarar gibi dolayıp takıyorsunuz . O kadar rahat ,pratik ve ilgi çekici ki ! Rubik küp anahtarlıktan da sadece 1 dolar diye 2 tane almıştım,birini anneme verdim . O da çok şirin ,gerçek rubik küp gibi çevriliyor yani süs değil :)







15 yorum:

Shayna dedi ki...

Tv ekranı olan çok orijinal yahu:))
hepsini güle güle kullan canım

Kova Kadınıyım Ben... dedi ki...

son saate bayıldım
anti sansur programını şimdi kursak işe yarra mı dersin

Junkhead dedi ki...

Shayna sağol canım,evet çok orjinal duruyor ben de bayıldım :) Onun 1-2 farklı rengi ve bir de kayışı metal olanı da vardı ;)

Kova Kadınıyım Ben,teşekkür ederim . Bence yükle antisansürü,onu pc ne yükleyince giremediğim tüm engelli sitelere direk giriyorsun normal zamanlardaki gibi canım ;) Dediğim gibi ben 2-3 sene önce yüklemiştim ve hala sorun yaşamadan giriyorum,youtube ta engelliyken hep giriyordum mesela .

Nah a Perfect Day dedi ki...

Nimom sayesinde bende cocacolalıma kavuşçam inşallah ay haber verdiğin için saol kuzucum tv ekranlıya bayıldım güle güle kullan^^

Junkhead dedi ki...

Ay çok sevindim canım inşallah kavuşursun :)) Artık zaten coca colalı ne görürsem aklıma sen geliyosun :P Sağol beybi,ben de bayıldım 3 saatime de :)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan hepsi çok tatlı! Ben son 2 saate özellikle bayıldım, gerçekten çok orijinal ürünler :)
Ben de şimdilik bir sorun yaşamadan girebiliyorum bloglara, (zaten dns ayarlarım farklı, muhtemelen onun etkisi ile girebiliyorum)neyse tık tık tahtaya vurayım nazar değmesin! Umarım bu sorun bir an çözülür :(

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle canım teşekkürler ;) Çok sevindim senin de bloglara sorunsuz girebildiğine . Dns ayarları yüzündendir herhalde evet,bende de antisansür yüklü olduğu için hiç anlayamıyorum kapandı mı açıldı mı haberim olmuyor bu durumdan yahu .

makeupwithstyle dedi ki...

Aynen tatlım, bende anlayamadım ama sanırım giremeyenler çoğunlukta :( Umarım bu durumu çözerler bir an önce...

Junkhead dedi ki...

Ben çözüleceğine inanıyorum canım . Zaten facebook ta protesto grupları açılmış durumda,baya bir ayaklandı bloggerlar,bence kesinlikle işe yarayacak ! ;)

Gök dedi ki...

tv ekranı olanları çok beğenedim :) güle güle kullan.. kargo ücreti nasıl peki?

Junkhead dedi ki...

Gök,teşekkür ederim . En beğenilen tv ekranlı oldu sanırım :) O zaman sana güzel bir haber vereyim, kargo ücreti yok focalprice sitesinde :D Bir de o siteyle aynı tarz olan ve hemen hemen aynı ürünleri barındıran dealextreme.com var,onda da kargo ücreti yok . Dediğim gibi tek kötü yanı 3 haftada falan eline ulaşması oluyor ama beklemeye inan değiyor ;)

BeautyRules dedi ki...

Saatlere bayıldım!! Çok orjinaller gerçekten. Bende bloğuma sorunsuz girebiliyorum ama ha kapandı ha kapanıcak diede post girmiyorum acaba girsemmi bilemedim=)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;)
Valla gördüğüm kadarıyla post girenler var ya .. Bende de bir sorun olmadığı için gireyim dedim :)

elif dedi ki...

Güle güle kullan canım. Çok marjinal görünüyorlar. Bende hemen linkinden tıklayıp girdim siteye. Acayyip ucuz burda herşey. İstedğin herşeyi alabiliyormusun. İpad ler gördüm sanki:)

Junkhead dedi ki...

Elif,teşekkür ederim ;) Evet ne istersen alabiliyorsun tabi ki ,ücretsiz kargo bütün ürünler de :) Elektronik alet çeşitleri ve aksesuarları da baya fazla sitede .

Yorum Gönder