22 Mart 2011

Flormar supermatte M106 + Flormar miracle U28 ;)

   Yarını bekleyemedim,ojelerimi silip Miracle lardan birini denedim :)) Tek başına çok şeffaftı resmen simli şeffaf ojeler gibi olacaktı herhalde,o yüzden ben de çok sevdiğim mat mor olan Flormar supermatte M106'yı seçtim,ve Miracle U28'i onun üzerine sürdüm,ortaya böyle birşey çıktı ;) Mat moru 2 kat sürdüm,Miracle ise 1 kat . Bu miracle ın yapısı baya yoğun geldi bana,fırçaya fazla fazla geliyor,ya da bana öyle geldi anlamadım hehehh...  Baya çok foto ekleyeceğim,tutamadım kendimi çektim morları sürünce tabi :D Nasıl ışıldıyorlar bazı fotolarda bakar mısınız :)) İlk 2 foto gün ışığında flaşsız,diğer fotolar flaşlıdır .











8 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım bu iki rengin karışımı çok güzelmiş :) Nasıl parlıyor! çok hoşuma gitti :)

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım :) Aslında yakından canlı canlı daha güzel görünüyor ;))

özge dedi ki...

adaşım iki renk birbirine çok yakışmış. bendede şuan mavi ojenin üstüne miracle lacivert var,bugün herkes çok beğendi:)

Junkhead dedi ki...

Evet benim de hoşuma gitti adaşım :) Ama asıl mat orta tonda bir morun üzerine denemek isterdim ama genelde koyu ve koyuya yakın mor ojeler var bende ya . Seninki de güzel olmuştur ama niye post yapmadın ? :)

tansumut dedi ki...

Hep mor neredeyse zaten miracle serisi sen bayılırsın :)) Bu da şeffafımsı ama altına sürünce güzel olmuş. Görüp almakta karar verememiştim :) Ama aklımdaa :)

Junkhead dedi ki...

Evet ya ben alırken bu kadar şeffaf olacağını tahmin etmemiştim :) Şişedeki renk harika aslında,keşke öyle durabilseydi :((

özge dedi ki...

nedense oje postuna çok üşeniyorum,bide çok çok düzgün sürmek gerekiyor,ben her akşam oje tazelediğim için çok özenmeden sürüyorum:)))

Junkhead dedi ki...

Olsun adaşım ya sen de geceden sür özenerek ;) Bekliyoruz valla senden bir oje postu :D

Yorum Gönder