20 Mart 2011

Elanor oje - 547

   En son aldığım ojelerden birini sürdüm bugün . Normalde yeşil oje pek sevmem ve sürmem ama farklı hoşuma giden tonlar oldu mu almaya başladım . 3 tane yeşil ojem oldu farklı tonlarda ama en çok Alix Avien zümrüt yeşilini seviyorum valla :)) Bu oje de ilginç bir renk bence . 3 kat sürdüm,aslında 2 katta da fena değildi ama ben tırnak çizgim görünmesin diye 3 yapayım dedim .Sarı-altın tonunda yansımalar görünüyor bazı fotolarda . Flaşsız halleri ise daha parlak duruyor . İlk fotolar flaşsız gün ışığında ,arkası beyaz fonlular flaşlıdır ;)










4 yorum:

Gök dedi ki...

rengi çok güzelmiş gerçekten :)

Junkhead dedi ki...

Evet aslında renk fena değil de bana yakışmadı galiba :) Esmerlere daha hoş durur bence bu renk. Ben koyu renklerimi sürmeye devam edeyim en iyisi :D

tansumut dedi ki...

pastel 24 ile benzerler :) bana yakışmıyor ama bu renk ya :)

Junkhead dedi ki...

Evet o Pastel'i ben de hep görürüm ama almazdım tansumut :) Bunu da almasam olurmuş ya ben de sevemedim yakışmadı bana,zaten sildim bugüne kalmadan ehehh :D

Yorum Gönder