07 Mart 2011

Cecile alışverişim :)

   Bugün parfümeriye girdiğimde yine kendimi Cecile rujların önünde buldum :) %30 indirim devam ediyormuş bir süre daha . Rujların normal fiyatı 16-17 tl.iken 11.80e falan geliyor . Dayanamadım 2 tane aldım . Ama neyse ki bu sefer farklı tonlardan aldım bende olmayan . İlk bakmaya başladığımda yine her zamanki gibi dudak rengi doğal tonlara bakıyordum . Neyse son anda dönüş yapıp bu 2 güzelliği aldım . Toz farı da görevli kız hediye olarak verdi,gönlünden koptu herhalde :D Normalde vermiyorlarmış ruj alınca ama vereyim size dedi . Gel gelelim ben bu kadar açık tonda mavi far hiç kullanmam,gerçi bu pek renk vermiyor gibi,ışıltılı daha çok . Neyse farı da anneme verdim,o beğendi sanırım . Baya da çok var içinde ya bitmez o :) Rujlardan eflatun-morumsu olana bayıldım,çok yakıştırdım kendime . Diğeri de değişik hoş bir kahve tonu,hafif ışıltı var onun içinde . İlk ruj eflatun olanın nosu 09,diğeri ise 29 ;) Merak edenler için farın nosu ise 03 .

7 yorum:

özge dedi ki...

tatlım,güzel günlerde kullan,toz fardan aynı renk bendede vardı,kullan kullan bitmiyor,dediğin gibi çok mavi durmuyor bence kullanırsın:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım ;) Yok valla farı anneme verdim,o daha hakkıyla kullanır bu rengi :D

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

mineralli ürünlerinde indirim var mı acaba ben o rujları denemek istiyorum.

iyice indirim manyagı olduk.
sonumuz hayır olsun.
pembe tonlu olanı cok begendım.
watsosnda rimmel london rujlarda da indirim var tavsiye ederim.

Esra Aslanturk dedi ki...

ben o açık mor gibi duran ruju çok beğendim :)

yarın hemen alayım :p

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN,açık mor gibi olan ruj çok hoş bir renk zaten . Ben beyaz tenliyim,gayet yakıştı ;) Tavsiye ederim canım .Mineralli olan ürünleri hangileri bilmiyorum,ben bir ruj indirimini duydum görevliden . Watson's İzmir'de 1 tane olduğu için pek gitme imkanım olmuyor bana uzak bir yerde :(

Esra,sağol . Al valla ama Cecile rujların tüm renkleri çok hoş valla,insan seçmekte zorlanıyor :)

makeupwithstyle dedi ki...

Tatlım güle güle kullan :) Rujların rengi şahane, özellikle eflatunumsu olan renk şahane, eminim çok yakışmıştır! Bu arada bende açık mavi far hiç kullanmam :)

Junkhead dedi ki...

Canım benim,sağol :) Valla yakıştı galiba ya ben de şaşırdım,doğal tonlar hariç kendime yakışan renk zor buluyorum genelde. Sen de beyaz tenliydin bak sana da gider bu eflatun ;) Açık mavi aslında Rimmel'den bir tane almıştım tekli farlarından ama 1 kere kullandım sanırım,duruyor,kanım ısınmadı .

Yorum Gönder