14 Mart 2011

Bu da ne acabaaa ?? :)


 
  

   Bu bir flash bellek :D Saatlerimle birlikte dealextreme'den gelen ürünlerden biriydi bu . Aslında başka bir model sipariş vermiştim,yanlış yolladılar sandım ve siteyle bir süre iletişimdeydim . Ama meğerse benim istediğim ürün yerine bunu yollamışlar :( Benim seçtiğim 4 gblıktı ve farklı bir modeldi,bu ise 2 gb . Uzun ısrarlarım sonucu sorunu çözmediler . Bunu kabul edin diğerinin yerine dediler ,eh ben de artık iyi bari dedim napayım . Bunu da sevdim ama 4 dolarım onlarda kaldı ve 4 gb yerine 2 gblık flash bellekle kaldım işte,neyse artık ... Çok şirin yine de değil mi ? ;)

6 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Benim gibi bir çikolata aşığı için çok güzel birşey bu! :)

Junkhead dedi ki...

Çok şirin değil mi canım :) Çikolata şeklinde başka ürünler de var ,daha önceki postlarımda çikolata aynalarımı göstermiştim ehehh

Shayna dedi ki...

Ayy ben bunu istemem.Gördükçe canım çikolata ister.Şimdi bile ağzım sulandı:)

Junkhead dedi ki...

Hahahahh :D En azından bu kalorisiz :P

fashıonable princess dedi ki...

Gerçekten mor senin kutsal renginmiş ama ben çok sevdim senin mor dünyanı çikolata fb de çok tatlıymış yaa:)

Junkhead dedi ki...

Ay canım teşekkür ederim :) Evet mor benim rengimdir :D

Yorum Gönder