14 Mart 2011

2 çift ayakkabım satışta !!

   Arkadaşlar,biraz önce gittigidiyor ve sahibinden'de de listeledim . Bir kenarda duran ayakkabılarımı satıyorum . İlk fotodakiler Erbil Süel marka ve 38 numaradır . Topuk yüksekliği 7 cm.dir. Dışarıya hiç giyilmedi,çok temiz ve yeni görünümde halen ;) Bana bol geldiği için hiç giyemedim . Kendi kutusunda yollanacaktır . 2. ayakkabılar ise orjinal Dr. Martens'dır . Topuk yüksekliği 5,5 cm.dir. Normalde 38 numaraydılar ama bana bol gelmişlerdi,içine kalıp koydurmuştum . Kalıptan sonra da dar gelip rahatsız etti malesef :( Modeline bayılarak almıştım . Ayakta çok güzel duruyorlar . Sapasağlam taş gibiler yani . 38 numara giyenler içindeki kalıpları çıkarttırıp giyebilir,ya da 36,5-37 giyenler düşünebilir . İlgilenenler buradan yorum yazabilir veya junkheadravager@hotmail.com dan bana ulaşabilirler. Fiyatları msg attığınızda konuşuruz ;)

0 yorum:

Yorum Gönder