22 Şubat 2011

Tazecik resin takılarım hazıııııır !!! :)

   Yine cıvıl cıvıl,farklı ve kimsede olmayan takılar yaptım :) Ah bir de satış yapabilsem,kimsenin dikkatini çekmiyor mu ya da kimsenin tarzına mı uymuyor yaptıklarım anlamadım gitti valla ... Daha ne olsun yahuuu,moda diye herkesin taktığı sıradan şeyler yerine kimsede görülmemiş orjinal takılarınız olacak işte,daha ne olsun değil mi ama hmm ?? ;)) Sizden ricam,eğer yaptığım takıları seveceğini ve tarzına uyacağını düşündüğünüz arkadaşlarınız varsa,onlara benim pasajımdan ve ürünlerimden bahsetmenizdir ;) İnanın çok çok mutlu olurum.  Pasaja satışa yarın koyacağım hepsini de ,şimdi bakalım neler neler yaratmışım ...















2 yorum:

Nedret dedi ki...

Ah güzelim ah... Ben de yapmıştım geçtiğimiz yaz bunlardan. Yarısını turistler aldı çok şükür kalanları da dün gece Etsy'ye koydum. Pasaj çok kalabalıklaştı, görmüyor insanlar sanırım. Ne atraksiyonlar yaptım bakarsan görürsün. Ancak blog arkadaşlarım görüyor:((
Çok güzel olmuşlar eline sağlık. Sevgiler.

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler ;)
Evet Nedret hanım,görmüştüm pasajda sizin resin ürünlerinizi . Hatta sizden sonra bir ben kalıpla yapılmış resin takı koydum galiba,başka da satan yok sitede. İnsanlar sanırım resin in ne olduğunu tam anlayamadıkları bilmedikleri için de yanaşmıyor . Gerçi bunu demem de yanlış olur çünkü bütüm ürünlerim resinle yapılmış değil . Etsy'nize de baktım valla hele o yıldız kolyeleri yabancılar kargo fiyatı da koyarak tanesini 20 dolara satıyor,çok gördüm. Siz kargo ücretsiz,2 taneyi 20 dolar yapmışsınız . Ben etsy'ye ürün ekleyemedim ya,kargo seçeneği vardı,onu çözemediğim için vazgeçmiştim :(

Yorum Gönder