19 Şubat 2011

SLEEK Bad Girl paletim geldi hatta uçtu :))

   Bugün akşam bir de baktım posta kutusunda bir paket ! Tahmin ettim tabi kargolarımdan birinin geldiğini ama o an kafam karıştı hangisi olduğunu hiç mi hiç anlayamadım . Böyle küçük paketler oldu mu posta kutusuna atıp gidiyorlar yahu,anlamıyorum ben bunu :S Neyse ,bir de baktım daha pzts günü 14 şubatta ebay'den sipariş verdiğim Sleek far paletim gelmiş ! Ama çok şaşırdım gerçekten,ilk kez bir kargom bu kadar hızlı geldi . 15 veya 16sından kargoya vermişler,ve bugün 19u elimde :)) Gerçekten jet hızı diye buna derim ben :D Ben bu palete henüz kullanmadan bayıldım arkadaşlar . Ambalaj çok hoş zaten,ince hafif bir tasarımı var . Her farın da ismi var . Swatchlar için başka bir post yapacağım daha sonra ;) Şimdi palete bir göz atalım ...







    Bu da paletin boyunu anlayabilmeniz için :)


   Buarada ben paleti ebay'de şu satıcıdan aldım ama şimdi bir de baktım satıcının hiç bir ürünü yok dükkanında :D Bazen 40 yılda bir de olsa böyle acayip bir şans oluyor ben de işte ... 
    
    Buarada bir düzeltme yapacağım :) Satıcı ürünleri satıştan kaldırmamış arkadaşlar,ben yanlış anlamışım. Sadece şuan away modunda görünüyor ,yani daha sonra tekrar görünecek ürünleri . Belirteyim dedim ;)

14 yorum:

Shayna dedi ki...

Çok güzel gözüküyor.İyi günlerde sür canım.
grilerle yapılı smokey makyaj hayal ettimde,bittim o an:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Evet harika bir palet,ben renklerle zaten gördüğüm andan beri aşk yaşıyorum :D :D

rebeltakipte dedi ki...

güle güle kullan canım,satıcının adını da paylaşman süper olmuş,malum ebayde güvenilir satıcı bulmak zor iş

makeupwithstyle dedi ki...

Şahane! Güle güle kullan tatlım! Güzel güzel makyajlar yap paletinle... :)

Junkhead dedi ki...

Canım sağol. Ebay'de bu Sleek paletlerini satan fazla satıcı yok aslında birkaç taneydi ama yazımda da belirttiğim gibi benim aldığım satıcı ürünlerini kaldırmış ya ben de anlamadım. Ama yine de bilin diye yazdım,geçicidir belki tekrar satışa koyar :)

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,sağol canım :) İnşallah güzel makyajlara diyelim :D

sister sinister dedi ki...

çok güzel yaa bayıldımm.

Junkhead dedi ki...

Bayılınmayacak bir palet değil valla sister sinister :))

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

bu kaçıoncı paketın yahu.
coksa nslısın ya.
bende böylr bir satıcıyı bulmustum aradıgım ürün ondaydı.
şimdi hiçbir ürünü yok.
paket cok hızlı gelmiş gercekten.
güle güle kullan
çok iyi renkler secmıssın .

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN,sağol ;) Yok ya aslında acayip şanssızımdır,40 yılda bir olur böyle şansım yaver gider .. Bu da öyle oldu galiba :D

Kamile dedi ki...

far paletını begendım hep okuyorum postlarını gızlı ızlıyıcılerdenım ben :)

cok hoş far paletı gule gule kullan

Junkhead dedi ki...

Kamile teşekkür ederim :D Gizli kalma yahu,yorum yapmaktan çekinme aaa :))

Miskin Kek dedi ki...

Sleek ben de çok memnunum. Şimdilik güzel anlaşıyoruz umarım sen de seversin ^^

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,memnun olmayan hiç görmedim duymadım zaten . Ben de iyi anlaşırım herhalde :))

Yorum Gönder