26 Şubat 2011

Rahatsızlık .

   O kadar uğraşıyorum,yeni fikirler buluyorum,farklı ve ilginç modeller tasarlıyorum ,güzel takılar yapıyorum ama sanırım kimsenin umrunda değil,kimse beğenmiyor . Zincirin ucuna bir kolye ucu sarkıtıp,uğraşmadan takı yapanlara bile yorumlar yazılıyor,beğeniliyor o uğraş gerektirmeyen şeyler , ama ben çabalayıp bunları yaptığım halde kimsenin dikkatini bile çekmiyor sanırım . İyi değilim ben çok dertliyim çoook ... Pasajda da satış yapamamaktan çok şikayetçiyim . 1,5 senedir üyeyim pasajda dükkanım açık sürekli ve çeşidim de fazla,kimsede olmayan orjinal takılar yapıyorum . Ama insanlar sanırım herkeste olan moda olan şeyleri tercih ediyor . 2 boncuktan oluşan,yapımı çok çok basit olan takılar bile satılıyor,alıcı buluyor ama benim onca el emeği ürünüm öylece bekliyor köşede . Çok üzülüyorum gerçekten,ben insanları anlayamıyorum . Herşeyi boşa yapıyormuşum gibime geliyor bazen . Bana kimse sabret falan da demesin,sabrettim de ne oldu . Hala aynı yerdeyim işte .

11 yorum:

Gök dedi ki...

pasajına baktım çok güzel ürünlerin var :) dediğin gibi insalar popüler olana koşuyor bence de o yüzden dikkatini ceken popüler ürünlerden de yapıp eklersen pasajına belki o populer ürünleri arayanlar orjınal ürünlerini de görür..

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) O dediğin fikir benim aklımda da var ama benim kafam da bu tarz farklı modellere çalışıyor işte,klasik herkeste olan takılar yapamıyorum,yapmak da istemiyorum .

İrem dedi ki...

Sende bendensin :/

Junkhead dedi ki...

İremcim sen de mi takı yapıyorsun ??

Nyuu dedi ki...

Ben de cuma günü ilk kez pasajıma ürün koydum, 1 kere bile görüntülenmedi ^.^ Bizim yaptıklarımızın da modası gelir elbet, sıkma canını.

Junkhead dedi ki...

Nyuu,sıkma canını sabret demekle olmuyor işte :( Yeni yaptığım birşey de değil ama yok kimsenin ilgilendiği yok,anca beğenip bakmakla kalıyorlar anlayamıyorum bu işi . Neyse ki akşam annemlerin arkadaşlarından birine 3 tane takı sattım elden ,40 tl.kazandım ona bile nası sevindim .

tansumut dedi ki...

Bilmiyorum ama fiyatlarda indirim yaparsan talep olabilir. Ben yüzük takmayı sevmiyorum ama gözümde kestirdiğim var fakat öğrenciyiz alamıyoruz :) Yaptığın şeylerden vazgeçme bence. Garip gelebilir ama sosyete pazarlarınıda deneyebilirsin yadırgamazsan (:

Junkhead dedi ki...

tansumut,indirim yapabileceğim kadar yüksek fiyatlı değil ki ama benim ürünlerim. Sonuçta hepsi el emeği,bir uğraş sonucu yaratıyorum özene bezene. İndirim yapmam ama 10 güne yakındır kampanyam var,30 tl.ve üzeri alımlarda hediye yüzük veriyorum,20 tl.üzeri ücretsiz kargom var her daim ama tüm bunlar bile hiç bir işe yaramıyoru . Pahalı ürünleri almayı biliyor millet,benimki gibi farklı ve uygun fiyatlı ürünlere gelince tık yok :/ Ayrıca niye yadırgayayım ki,dediğin şey benim aklımda uzun zamandır zaten,belediyeye gidip danışmayı düşünüyorum . Bizim Bostanlı pazarı var,ya orada ya da başka bir şekilde dışarıda ulaşmak istiyorum alıcılara,yoksa başka çarem kalmadı :(

İrem dedi ki...

Takı değilde benmde manikrlere yorm yapılmıodu ..

tansumut dedi ki...

İlk önce herşeyi kendin için yap irem. Sen blogun olmasada kendin birşeyler deneyip yapıyordun sadece fotoğraf çekip koyuyorsun yine yap koy. Bilmiyorum ama ben bir manikür yaptığımda acaba kim yorum yapcak diye hiç düşünemiyorum. Yapıyorum ve hoşuma gidiyor ve neredeyse çıkarmak istemiyorum. ;) Yorum önemli ama yorum olmadığındada kafaya takılacak kadar değil.
Junkhead: Umarım istediklerine kavuşursun ve bende o istediğim yüzüğüme ama azcık daha beklemeliyim :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkür ederim tansumut :)

Yorum Gönder