18 Şubat 2011

Nail art fimo canes

   Arkadaşlar,tırnak süsleri artık çok yaygınlaştı bildiğiniz gibi :) Gerek sticker şeklinde olsun,gerek simler pırıltılar olsun,gerek de fimo dilimleri ... Gerçi ben bu süsleri tırnaklarım için almıyorum ama benim de çok işime yarıyor resin takı tasarımlarımda hehehh :)) Ebay'de çok çok uygun fiyatlara tırnak süsleri bulabilirsiniz. Ben oradan alıyorum ve almaya da devam edeceğim bu gidişle . Gelelim asıl konumuza,an itibariyle çok çok ucuza harika fimo cane ler bulmuş bulunmaktayım . 100 farklı çeşit halinde yolluyorlar ve sadece 5-6 dolara !! Süper değil mi ? Ben en son aldığım fimo cane lerde biraz kazıklanmışım onu farkettim :( 12 farklı çeşidini 3,5 dolara falan almıştım,neyse artık bundan sonra bu 100lüklerden alacağım kesinlikle ! Ben resin ile yaptığım kolye ucu ve yüzüklerin içine atarak kullanacağım bunları . Hatta son çalışmamda dün kullandım,hazır hale geldikleri zaman sizlere de göstereceğim ve pasajımda da satışa koyacağım .Benim en son aldığım fimo cane ve crushed shell ler bu satıcıdan , ve biraz önce ucuza bulduğum 100lük fimo cane leri ise burada , burada ve ebay'de fimo cane diye aratarak daha bir çok satıcıda bulabilirsiniz ;) Umarım işinize yarar ... Bunlar benim aldıklarım :





   Bunlar da bahsettiğim 100 çeşit halinde satılan fimo cane ler ;)



   100 çeşit bana fazla,50 de olur derseniz buradan buyrun :)                                                                  


 

11 yorum:

İrem dedi ki...

Off ya şunlardan bi ben alamadım :(

Junkhead dedi ki...

Ben de herkesin aksine tırnaklarımda kullanmak için almadım hehehh :)) Böyle çıkıntılı şeyler yapıştırmak istemiyorum tırnaklarıma ya,takılır çıkar falan gibime geliyor hep ..

İrem dedi ki...

Bende hep almak istmeişmdir ama tırnka içn küçük olduğum için maalesef kredi kartm faln yok :/

makeupwithstyle dedi ki...

Ayy ne şirin şeyler bunlar... merakla bekliyorum çalışmalarını :) Aslında bende alıp tırnaklarım için kullanabilirim ama üşenirim gibi geliyor :)
Öpüyorum...

Junkhead dedi ki...

Evet çok şirinler mini mini,bi de yakından görsen :D Benim tırnaklarıma olmaz zaten bunlar ya,ince uzun model tırnaklarım yok ki beniiim :) Anca o zaman güzel durur gibime gelir hep ne bileyim .. Neyse,son resin tasarımlarım geliyor 1-2 güne,kurusunlar fotolayıp koyacağım canım ;) Onların içinde meyve dilimlerini göreceksiniz .

İrem dedi ki...

Evet ya :) Görmek isterdim :) Yok yaa öyle düşünme bence :) Nasıl yapıyosun ya bende öyle şeyle rbeceremem :D

Junkhead dedi ki...

Beklemede kalın :D Kolyeler ve yüzükler geliyor az kaldı :)) İlk fotodaki crushed shell leri çok kullandım,valla çok güzel ışıldıyorlar . Ama kalıpta oldukları için,daha sertleşmeden çıkaramıyorum malesef :( Yarın hallederim umarım ..

Miskin Kek dedi ki...

fimo cane ilk defa duyuyorum. Nasıl yapılıyor, ne işe yarıyor merak ettim:)

Hani böyle fimo hamuru alıp kendimiz yaptığımız ve sonra fırınlayıp doğradığımız kolye uçları küpeler yaptığımız vs. onların hazır olanları mı yoksa bunlar?

Tırnağa nasıl kullanılıyor peki?

Junkhead dedi ki...

Miskin Kek,bildiğin fimodan bunlar da ;) Ama bunların yapımı zor biraz,o yüzden hazırlarından aldım . Bunları ince bir şekilde tırnak süslemek için yapıyorlar . Pişmiş olarak gelmiyor,ama baya bir sert şekilde geldi . Ona göre muhafaza ediliyor herhalde kesebilmek için . Daha sonra tırnak veya nerede kullanacaksan ona göre bıçakla ince veya kalın dilimliyorsun bunları ;) Çeşit çeşit şekiller var,ayıcıklısı kelebeklisi,meyveli olanları,vb ... Tırnak için de çok ince dilimlemek gerekiyor baya kağıt inceliği gibi diyeyim sana,daha sonra tırnağa şeffaf oje sürüp üzerine dildiğin şekli yapıştırıyorsun canım ;)

Miskin Kek dedi ki...

Aaaa ilk kez duyuyorum böylesini :D

Tırnak için biraz zor diye düşünüyorum ama o başka amaçlar için daha rahat kullanımı var anladığım kadarıyla.

Peki son bir soru, fırında pişirmek gerekiyor mu?

Çok tşk yanıt ve bilgi için bu arada :)

Junkhead dedi ki...

Rica ederim ;) Yok bunlar pişmiş olarak gelmiyor zaten,pişmiş olsa kesilmezdi . Sanırım buzdolabında falan sertleştiriyorlar,yani ben öyle düşündüm . Tırnak için dilimlemek gerçekten çok zor birşey :D Ben reçine ile yaptığım takı tasarımlarımda kullanmak için aldım . Eğer sert bir şekilde birşeylerin üzerine (tırnak hariç) yapıştırmak için kullanacaksan pişirmen gerekir tabi ki ;)

Yorum Gönder