04 Şubat 2011

Lovelyshoes kargom geldi !!! :)

   Evet sonunda lovely pabuçlarıma kavuştum :) China post ile almıştım ve kargo dahil toplamda 90 tl.ya geldi bu ciciler bana ... Çizme fotoğraftakilerden daha hoş duruyor gerçekte . İçi çok rahat ve yumuşacık . Alt kısmı deri,üste kadar ise süetimsi birşey. Çok karda kışta yağmurda giyilecek bir çizme değil bence,çünkü süet kısmı yağmurda ıslanırsa pek de iyi olmaz gibi duruyor . Ama kuru havalarda gayet rahat giyilir ;) En çok merak ettiğim pumplardı,ben yüksek midir rahat mıdır diye düşünürken malesef biraz bol geldi ayağıma :( Normalde kendi nomuzdan 1 no büyük alıyorduk lovely den alırken,ve ben de 2 modeli de 38 aldım 37 giydiğim için . Çizmeler cuk oturdu çok rahatlar ama pump bolluk yaptı . Artık içine kalıp falan alıp yerleştireceğim bakalım. Topukları bana göre yüksek ve dik tabi ki ama modeli ve ayakta duruşu çok şirin bence . Kaliteleri de fiyatlarına göre gayet iyi diyebilirim. Tabi ki bilen bilir,süper bir kaliteleri yok lovely ayakkabılarının çoğunun,istisnalar oluyor bazen ama . Benimkiler bana baya sağlam geldi,tek kötü rahatsız edici tarafı ise yapışkan mıdır nedir ayakkabılarda bir koku var. Ama o koku da zaten bir süre sonra geçiyor kendi kendine . Bol fotolu bir tanıtım yapacağı hazır olun :) Cicilerim küçük bir kutuya sığdırılmış şekilde geldi :













14 yorum:

happysky dedi ki...

güle güle kullan canım :) çok güzellerr..

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;)

NaDaS dedi ki...

Çizmeler resmen kalite duruyor, ayakkabılar zaten güzel. Özel günlerde de giyilir günlük de. İkisini de güle güle kullan, ayağında paralansın :))

Junkhead dedi ki...

Sağol NaDaSım :))

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

takipli kargo mu bu.
bende canta klamakisriyorum da 5 tane begendım.
gümrüğe takılır diye alamdım

Junkhead dedi ki...

Canım yok takipli değil bu China post . Toplamda 2 kg.ya kadar China post ile alabiliyorsun,en uygun kargo ücreti bunda ;) 2 kg.yu geçince seçemiyorsun bu kargoyu ve ücret daha fazla oluyor . Bence almayı düşünüyorsan 5 değil de 3 çanta falan seç tedbirli ol derim .

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

cnm ya kargo parası cok değil mi 24.90 usd

Junkhead dedi ki...

Valla yine çok tabi ama en ucuz kargo da China post içlerinde malesef :( Aslında kargo ücretine değil de toplam ücrete bak sen,ben hep öyle yaparım . Toplamda uygun oluyorsa,kargo ücreti yüksekmiş gibi görmüyor insan ;)

Tiki Kezban dedi ki...

Merhaba, nette arastirma yaparken blogundaki bu yayini buldum, aynen ben de iste senin bu yayininda aldigin pumplar gibi bir kac ayakkabi almak istiyorum lovelyden. ama numara olarak bir no buyuk mu alsam yoksa tam numarami mi alsam simdi kararsiz kaldim. sen bunlarin buyuklugunu halledebildin mi? giyip kullanabildin mi bu ayakkabilari?
bir de almak istediklerimin toplam tutari 80 dolar (kargo ucretiyle birlikte) civari tutuyor. sence gümrüge takilir mi?

Junkhead dedi ki...

Tiki Kezban selam :) Bu ayakkabılardan pump olan bana büyük gelmişti,hiç giyemeden satmıştım ama çizme tam geldi onu giydim . Pump modellerde biraz karışık olabiliyor no olayı . Açık ayakkabı ve sandaletlerde kendi nonu alsan tam olur ama pumplar sorunlu sanırım . Benim tek aldığım kapalı pump bu posttakiydi ve 37 giyerken 38 almıştım bir no büyük alın diyorlar diye ama büyük gelmişti :/ Çizme-botlarda 1 no büyük alırsan daha rahat oluyor . Gümrüğe takılması için 75 euroyu geçmesi lazım,yani hesap yapacak olursan 80 dolar gümrüğe takılmaz ;)

Tiki Kezban dedi ki...

Hmm anladim, numara olayi sansa bakiyor artik desene:(

Bir de ben tam almak istediklerimi hesapladigimda 79 euro civari tutuyor. acaba 4-5 euro fazla diye takilir mi ki gumruge? Bir de bu gumruk meselesi kargo ucreti dahil toplam masrafi göz önune aliyor dime? yoksa ayakkabilarin toplam tutari (kargosuz) zaten 47 $ civari. off ne karisik isler:(

Junkhead dedi ki...

Kargo ücreti dahil olmadan 75 euroyu geçmemesi gerekiyormuş ;) Bunu geçen ay ben de yeni öğrendim ,hatta blogta bir post hazırlamıştım bu konularda bilgi vermek için . Kargoyu hesaplamana gerek yok yani gümrükle ilgisi yokmuş .

Tiki Kezban dedi ki...

Hmm. ok o zaman sorun yok. ayh cok tesekkur ederim. artik alinca paylasirim gelismeleri ben de. :)

Junkhead dedi ki...

Rica ederim ;) İyi alışverişleeer :)

Yorum Gönder