22 Şubat 2011

Lip balm çılgınlığım :)

   Miskin kek arkadaşımızın şu postuyla keşfettiğim ebay satıcısından birazcık abartıp 7 tane lip balm sipariş vermiştim. Hakkaten abartmışsın diyenler olabilir ama satıcıdaki çeşit seçeneği o kadar geniş ki,resmen lip balm cenneti yaratmış adam :D Ben de uzun incelemelerimden sonra zar zor 7 taneye indirgeyerek seçmiştim . Sağolsun satıcı 2 tane de hediye lip balm yollamış,çok sevindim :)) Bazılarının yapı ve kokularını beğenmedim,ama bazıları da çok hoşuma gitti . Özellikle pembe ambalajlı Watermelon-Vanilla aromalı lipgloss çok güzel kokuyor ve yumuşacık sürümü de yapış yapış değil . Gerçi bazıları lip balm kategorisine girmiyor evet lipgloss tarzındalar ama renk vermiyor hiç biri de . Combine shipping için satıcıyla anlaşabiliyorsunuz ;)
Bunlardan bazılarını kuzenime vereceğim,bazılarını sanırım bir dahaki blog çekilişimde hediyelerin arasına ekleyeceğim . Satıcıya ulaşmak için buradan ;)


   Bunlar çok ilginç geldi ,o yüzden aldım :) Bildiğimiz lip balmlar gibi yuvarlak yapıda değiller,bunlar köşeli :))


   Bu ikisi de satıcının bana hediye yolladıkları ;) Soldakini çok sevdim,mentol aromalı . Sürünce ferah ferah oldu ve çok güzel nemlendirmesi ve yapısı .


6 yorum:

Miskin Kek dedi ki...

:)) Çok güzel duruyor hepsi de

Pembe olan mı en beğendiğin oldu? Yani üzerinde milk smoothers yazan. Ee aklımda bulunsun, bidahaki alıvermemde atarım sepete ^^

*Güzel günlerde sür sürüştür :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler canım :)) Evet pembe olanı beğendim en çok,bir de ananaslı olanı şeffaf ışıltılı olan lip gloss ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Ay bunlar ne kadar şirin! :)
Bende EOS'un lip balmlarını çok merak ediyorum, sipariş versem mi ebayden bilemedim...

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım ;) EOS neyin kısaltması çözemedim :D

ASLI - BB dedi ki...

Nesquikli lip balm nasıl bir şey acaba :) Hiç görmemiştim :)

Junkhead dedi ki...

Evet ben de zaten meraktan aldım :) Ama pek beğendiğim söylenemez ,Nesquik kokusu değil de garip bir kakao kokusu var,bir de kıvamı acayip :D Bunun çileklisi de vardı .

Yorum Gönder