16 Şubat 2011

Golden Rose Paris 55

   Geçen gün ojelerimin üzerine şıkır şıkır olan L.A Girl Rockstar Overdose sürdükten sonra gözüme çok abartı geldi :D Fotolarda olduğundan 10 kat daha şıkırdıyordu çünkü simleri,tamam simlerin renkler şahane ama günlük kullanım için hiç uygun değil yani . O yüzden zaten ben o ojeyi bir türlü sürememiş bekletmiştim :) Neyse işte onları o gece çıkarıp,bunu sürdüm ilk kez . Bu rengin bir benzeri de yine Golden Rose ceramic serisinde var. Onu da daha önceki postlarımda toplu oje fotolarında göstermiştim. Tonları aynı ama bunun içinde pırıltı var hafif ve 3 katta anca şişedeki rengini veriyor malesef ... Bana hafiften böyle eflatun renkte folyoyu anımsattı (biliyorum o renk folyo yok ama anımsattı işte hayalgücü :) 3 kat oje sürmeyi sevmediğim için bu oje pek kullanacaklarım arasında olmayacak sanırım :/ Ama ceramic serisinde olan daha ışıltılı ve yoğun kıvamlı,onu sadece deneme amaçlı sürmüştüm tek tırnağıma ama neredeyse 1 katı bile yetecek gibi bir hali vardı ...




0 yorum:

Yorum Gönder