23 Şubat 2011

Golden Rose mavi rimel

   


   Geçen hafta Golden Rose'un mavi rimelini almıştım . Bugün ilk kez deneme fırsatım oldu ve gayet beğendim ;) Kullananlardan bazıları çok beğenmişken rengini iyi veriyor derken,bazıları da hiç memnun değildi . Ama bence gayet de rengini veriyor . Bu fotoğrafları pencerenin önünde gün ışığında çektim . Flaşlı olarak çekince de kirpiklerim resmen maviş maviş dikkat çekiyor :) Makyajımı hafif yapmıştım pek özenmeden,o yüzden sadece rimeli göstermek için ekliyorum fotoları ...



7 yorum:

guzellikolsun dedi ki...

flormar'ın da renkli rimelleri iyi renk veriyor sanırım ama süren kızların kirpikleri hep yapışık yapışık. iyi değil herhalde o. üstelik denemek istedim, rimel kuruydu, "denemicem kurumuş bu kirpiklerimi koparıcak" dediğimde kadın bana "ama tester olduğundan kuruyor, siz deneyin" dedi inatla. kavga çıkıyordu az daha eheh :)

neyse aslında dicektim ki ben sephora'nın masmavi renk veren kocaman fırçalı sahane bir rimeli var.

bir de mac'in wonder woman koleksiyonundaki renkli rimeller harbiden renk veriyomus, selahattin mua'dan garantim var :) belki merak eden vardır :)

guzellikolsun dedi ki...

asıl yazacagım seyı unutmusum ıyı mı :) bu da sahane renk vermiş, çok sevdim. :) kaça aldın rimeli?

moda ve hobi perisi dedi ki...

çok güzel bayılırım rekli rimellere bu renk aynı dior markasının azure mavisi rimelinden güle güle kullan

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Gayet güzelmiş :) Kirpiklerin de çok güzel, uzun uzun, çok yakışmış :D

Junkhead dedi ki...

guzellikolsun,teşekkür ederim canım ;) Mac ve Sephora'ya bakma fırsatım hiç olmadı . Gerçi İzmir'e Mac açılalı daha 2 ay bile olmadı zaten :D Sephora da kolay gidebileceğim bir yerde değil :( Flormar renkli rimelleri ben de duydum ama direk Golden rose'unkine yönelmiştim birkaç iyi yorum okuduktan sonra. Rimeli sanırım 8 küsur tl.ya aldım ;)


moda ve hobi perisi,teşekkürler ;) Dior rimelin renginden gibi duruyor demek hmmm :)) Ee işte demek ki ucuza da gayet renk veren rimel varmış,ben de çok beğendim bunu . Moru olsa onu da alırdım aslında ama bu hariç bir de yeşili vardı ki hiç kullanamam .


Marjo,sağol canım ;) Kirpiklerim aslında ortalama uzunluktadır ya o kadar uzun değil ama rimel güzel gösterdi gerçekten :)

Kızlar buarada bildiğiniz uygun fiyatlı çok güzel canlı bir şekilde renk veren mor rimel var mı ?? Ben en son Beyu'nun mor rimelini almıştım ama hiç umduğum gibi çıkmamıştı,belli olmuyordu :(

makeupwithstyle dedi ki...

Canım, renk şahane! Üstelik gayet güzel renk vermiş, renkli mascara her zaman kullanılacak birşey değil benim için o yüzden böyle hesaplı birşeyler almak daha mantıklı bana göre...

Junkhead dedi ki...

Evet canım haklısın,her zaman kullanılmıyor :) Teşekkür ederim beğendiğine sevindim. Gerçi mavi göz kalemiyle birlikte sürersem daha hoş olur . Bir gün de öyle denerim . Ben mor ve mavi rimel severim :D

Yorum Gönder