15 Şubat 2011

Golden Lady 348 - L.A Girl Rockstar Overdose

   Bugün belki de çocukluğumdan beri ilk kez açık renk tonda pembe bir oje sürdüm :) Gerçi çok açık tonda denemez belki ama benim normalde sürdüğüm ojelere göre baya farklı bir renk oldu bu . Benim pembede favori tonlarım sadece fuşya ve çingene pembesidir aslında,açık tonda pembeleri hiç sevmem ve kullanmam giyim olsun takı aksesuar olsun :D Ama bu ojenin tonu değişik gelmişti o yüzden gönlümü kazandı işte . İlk kez sürdüm Golden Lady 348i. 2 kat var tırnaklarımda,üstüne de ara ara L.A Girl Rockstar Overdose sürdüm . Overdose'u da aslında ilk sürüşüm diyebilirim . İçinde harika simler var,pembe,mavi,mor tonlarında ışıltılı şeffaf bir oje. Tek başına sürülünce daha farklı oluyor tabi . Ben sürdüğüm oje pembe olduğu için,tonları uyar diye denedim üstüne .





2 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Off o rock star neası bişey öyle ya süpermiş ama pullu ojeleri çıkartmayı hiç sevmiyorum ben çok zor oluyor :/ Gerçi artık lisede gitmiyorum çıkartma derdim falan olmaz ama ne biliyim ben öyle işte:D

Bi de şu kelime doğrulamayı kaldır yea vollaha insanın yorum yazası içine kaçıye:D yanlış yazasım geliyo hep:D:D

Junkhead dedi ki...

Hahahh di mi Rockstar overdose çok janjanlı bişey :)) Ben de sürmem pek simli oje,zor oluyo çıkarması bi dert uğraşamıyorum ya . Anca böyle ojelerin üzerine ara ara sürüyorum bazen pırıltı katsın diye :D Kelime doğrulama iyidir yaa kalsın yahuu :)

Yorum Gönder