10 Şubat 2011

Elimde 3 adet vintage model güneş gözlüğü var,isteyen ??

   Arkadaşlar bu gözlükleri,geçen yaz bir yurtdışı sitesinden almıştım . Ama gözlüklerin metal kısımları altın rengi çıktı,ben gümüş renk sanıyordum alırken :( Altın renge karşı da bir antipatim vardır,hiç takamam giyemem o renkte en küçük şeyi . Bir de bu gözlükler benim yüzüme büyük durdu,özellikle siyah olan baya bir kocaman durdu yüzümde . Modellerini çok beğenmiş olsam da bir kere bile takamadım . Aynen geldiği gibi kutularında durdular aylardır . Hiç bir sorunları yoktur,yepyeniler emin olun :) Almak isteyen olursa,tanesini 10 tl.dan satıyorum . Kargo ücreti bana aittir,Ptt kargo ile yollayacağım . Eğer 3 tanesini birden almak isterseniz 25 tl.dır . İlgililenenler bu postun altına yorum atabilir veya bana junkheadravager@hotmail.com dan ulaşabilirler ;)

EDIT: İlknur arkadaşımın talebi üzerine modellik de yapıverdim hemen :)) Saçmasapan ev hali görüntümü umursamayın,modele konsantre olun lütfen :D


















8 yorum:

Shayna dedi ki...

Gözüne taksaydın görseydim:)

Junkhead dedi ki...

Ay geldi aklıma aslında modellik yapmak ama vazgeçtim son anda :D Talep gelirse o şekilde de çekip eklerim foto canım ama bende komik duruyorlar,göz zevkinizi bozmak istemedim :)))

Shayna dedi ki...

Talep var:) Göz zevkimiz neden bozulsun canım ya aşkolsun.sadece gözlüğün modeli anşalıcak foto koysan bana yeter:)

Junkhead dedi ki...

Modelliği de yaptım canım bak bakalım :)

Shayna dedi ki...

Çok sağol canım.İlk model çok yakışmış sana aslında.2.yi beğendim ben ama bana da büyük durur sanırım.Biraz düşinyim ben:)

Junkhead dedi ki...

Valla yakışmıştır yakışmasına canım ama dediğim gibi metal kısımları altın rengi olduğu için kanıma dokunuyor direk ya :)) Siyah olan çok güzel ama çok büyük duruyor bende,büyük model güneş gözlüğü sevenler ve yakışacak olanlar varsa kaçırmasın bunları derim ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım sana bir mim'im daha var :)
Ama bu seferki daha basit ve kısa :)
Öpüyorum,

http://makeupwithstyle.blogspot.com/2011/02/mim-hangi-cizgi-film-karakteri-olmak.html

Junkhead dedi ki...

Tamam canım bakıyorum hemen :) Geçen seferki mimi yapamadım çünkü bir de baktım ki benim pek fiyonklu bişeyim yokmuş :D

Yorum Gönder