11 Şubat 2011

dealextreme-focalprice siteleri hakkında ve focalprice.com siparişlerim :)

   focalprice.com sitesini dealextreme.com'u öğrendiğim sırada keşfetmiştim . dealextreme'i bilenler bilir,bilmeyenler içinse şöyle diyeyim ... Ne ararsan var tarzı,çok çok uygun fiyatta ürünlerin olduğu veeee kargo ücreti olmayan bir alışveriş sitesi :) Zaten kargosunun ücretsiz olduğunu duyunca direk siteye ışınlanıp birkaç şey sipariş vermiştim ilk öğrendiğim gün . Bu focalprice da dealextreme le aynı ürünlere sahip diyebiliriz,bazı ürünler birinde var birinde yok falan filan işte ... Gayet güvenilir siteler bence . Merak edenler dealextreme hakkındaki yorumlara şuradan , focalprice yorumlarına da şuradan bakabilir ;) Yorumlardan da anlayacağınız üzere gayet güvenilir . Tek dezavantajı geliş süresinin biraz uzun olması ... Mesela daha önce dealextreme'den 2-3 kez sipariş verdim ve 3 hafta gibi bir sürede geldi kargom . Ama kargosu ücretsiz olduğunu için beklemeye değer diye düşünüyorum . Ben genelde çok uygun fiyata orjinal ve farklı ürünleri seçip alıyorum . Ürünlerinizle ilgili,eksik gelmesi,yanlış ürün gelmesi,vb. gibi bir sorun yaşarsanız da hemen siteyle iletişime geçip sorununuzu çözebiliyorsunuz . Gayet yardımcılar yani,şüpheniz olmasın ;) Ürünler teee Hong Kong'tan geliyor hem de free shipping ! Ben kendi adıma hiç bir sorunla karşılaşmadım ,ürünler fiyatlarına göre gayet sağlam ve çok hoş . Daha ne olsun değil mi ? :)) İlk olarak dealextreme'den daha önce aldığım cici ürünlerime bir göz atalım ...


                                                               Kremalı cookie aynam :)


                                                                Kurukafa saat kolyem


                               Çikolata aynam (boş kısmında küpe,ilaç,vb.minik eşyalarınızı taşıyabilirsiniz:)


                                                En sevdiğim ürünlerden,metal mor sigara kutum :)


Silikon i-pod nano kılıfım :))

    Bu ürünlerin her birine en fazla 5 dolar verdim :) 2,5-5 dolar arası değişiyor bunların fiyatları . Şimdi de gelelim dün sipariş verdiğim focalprice ürünlerime ...

   Bu saat 5.25 dolar :


   Bu saat 3.61 dolar :



   Bu saat 4.67 dolar :



   Bu 2 gb'lık bir usb flash bellek ve 11.57 dolar :



   2 tane de bu anahtarlıktan aldım,birini hediye veririm herhalde ,bunun fiyatı da 1.39 dolar :)

    Ürünleri seçerken,varsa yapılan yorumları okumanızı tavsiye ederim. Bazı ürünlerde de,alıcılar ürün fotolarını ekliyor . Onlar da daha iyi fikir edinebilmenizde etkili olacaktır arkadaşlar ;)

9 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Çok ucuza değişik şeyler bulunabiliyor gerçekten! Birde DHgate ve Alibaba express vardır canım, bende bişeyler almıştım hepsi sorunsuz gelmişti :)

Junkhead dedi ki...

O siteleri de duydum sanki canım,onlar da mı free shipping ? Başka zaman da onlara bakarım :))

makeupwithstyle dedi ki...

Evet canım,yani arama yaparken free shipping'i seçip arama yaparsan bir sürü şey çıkıyor :)

Junkhead dedi ki...

Canım şimdi dhgate e bakıyorum da bunların çoğu toptan satış sanırım ya ... Dealextreme ve focalprice öyle değil,tek adet satılıyor bütün ürünler ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Ama tek tek satılan ürünler de vardı diye hatırlıyorum :) Gerçi bende geçen yıl birşeyler almıştım en son...

Junkhead dedi ki...

Valla inceledim siteyi baya ama bulamadım canım ... Bir de site çok yavaş ya açmıyor 50 saatte,sinir geldi çıktım :) Farklı tarzdaymış zaten orası,satıcılar falan var ebay gibi .

la_patya dedi ki...

ya çok teşekürler gerçekden en yakın arkadaşım paylaşmazdı bu siteyi:DD çok mutlu oldumm.....takılar harbiden gümüşmü yaaa :)))

Junkhead dedi ki...

Paylaşmayacak ne varmış bunda yahu :)) Memnun olduğumuz siteleri yazalım ki herkes faydalansın ;) Takılar derken sen sanırım şu flash belleği kastettin ? O kolye ucu olarak da kullanılıyor,ama aslında flash bellek . Siteye girip flash bellekler kategorisine bakarsan 100lerce çeşit olduğunu göreceksin,bu tarz taşlı veya kolye ucu olarak da kullanılan bir sürü çeşit var ;)

Junkhead dedi ki...

Ha bir de benim daha önce aldığım kurukafa şeklindeki saat kolye var evet,ama bunlar tabi ki gerçek gümüş değil :D

Yorum Gönder