18 Şubat 2011

Chissa 133 ve fimo canes karpuz-kivi :))

   Youtube'ta fimo cane lerle ilgili video izlerken,bir anda gaza gelip bunu yaptım :D Ama birşey söyleyeyim,bu fimo cane leri dilimlemek baya bir zor olaymış yahuu,incecik kağıt gibi dilim yapabilen blogger arkadaşlarımı tebrik ediyorum ;) Dilimlemek ayrı dert,bir de tırnağa yapıştırmak ayrı dertmiş valla deli oldum :D Hatta sağ elime serçe parmağıma yapıştıracağım son kivi dilimi uçtu elimden yere,bulamadım boş kaldı o tırnak . Ben bu cane leri takı tasarımlarımda kullanmaya devam edeyim en iyisi,tırnak süsleme işine hiç karışmayayım ehehh :) Tabi incecik kesemediğim için kenarları çıkıntı gibi durdu,takılır çıkar bunlar kesin ... Ama görüntü olarak çok şirin olduğu için fotolayıp göstermek istedim . Chissa'nın bu kırmızısını da yeni almıştım,ilk kez sürdüm ve çok beğendim . Bence harika bir kırmızı ! Bakalım Junkhead neler yapmış :))




9 yorum:

tansumut dedi ki...

O kadarda kalın değil gbii ya ama beğendim güzel olmuş bende ilk sinirleniyordum sevgilime kestiriyordum incecik kesiyordu :) Seninkinide beğendim :) Yap yap devam et :)

makeupwithstyle dedi ki...

Çoook şeker olmuş ama! :) Kırmızı ojenin üstünde bayıldım!

Junkhead dedi ki...

tanumut,kalın değil gibi duruyor ama sen youtube ta dilimleyenleri bir izlesen anlarsın niye kalın dediğimi :D Ya resmen kağıt gibi kesiyorlar ,ben hayatta kesemem öyle herhalde çok zor işmiş valla :) Sağol,bir ara yine gaza gelirsem yaparım diğer meyve dilimlerimden de ..

makeupwithstyle,canım sevindim beğendiğine .. Evet görüntü acayip şirin oldu :))

Nemo Latte dedi ki...

çok şekerler :) ince kesmesi zor ama alışınca olmuyor değil..

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler Nemo Latte ;)

İrem dedi ki...

Yaaa çok güzeeeeelll :(

Junkhead dedi ki...

:)))

Nihal Erpeden dedi ki...

Bu nail art konusunu çokca görüyorum internette. Şirin oluyorlar. Fİmo dilimlerini fırınladıktan sonra mı yapıştırıyorsunuz?

Junkhead dedi ki...

Nihal hanım, bu fimo cane leri çoklu çeşit olarak ebay den almıştım . Hazır desen blokları olarak satılıyorlar . Pişmemiş olarak geldi bana,zaten kesilecek sertlikteler ve yumuşak olmuyorlar o yüzden rahat oluyor çalışması ama ben tırnak süsleme için değil de resin yaparken içlerine katıyorum :))

Yorum Gönder