16 Şubat 2011

Bugünkü makyajım

   Bugün böyle bir makyaj yaptım ... Far ve ruju doğal tonda kullandım,kalemle gözlerimi belirginleştirdim her zaman olduğu gibi ... Yüzümde sadece ELF Complexion perfection pudra var ama tabi benim kılcal damarlarımda kızarıklarımda hiç bir etki etmiyor,anca bb cream kapatıyor onları . BB cream de her zaman kullanmak işime gelmiyor ... Bu rujumu çok sevdim,en son ELF 'ten aldığım mineral ruj Rosy raisin . Süper bir tonu var,tam benim dudak tonumla bütünleşen bir renk ! Allık da sürdüm ama birşey benim kafama takıldı yahu ... Ben öyle abartmadan sürerim allığı,her zaman hafif ve doğal tutarak sürerim . Ama bugün bu 2 oldu,parfümeride allık bakarken görevli kız yüzünüzde deneyelim isterseniz dedi ... Ben de dedim allık var yüzümde zaten,deneyemem falan ,kız da dedi yok şuan yüzünüzde birşey :S Hey Allaaam dedim benden daha mı iyi bilecen (tabi içimden :) ,yok allık görünmüyor hiç falan diyor kız . Ben de dedim doğal hafif sürerim ben,belki ondan anlaşılmıyor . Kız da dedi uçmuştur belki,ne uçacak anlamadım süreli 1-2 saat olmuştu zaten ... Daha önce de bir kere Flormar kioskunda görevli kız aynı muhabbeti yapmıştı,diyorum var yüzümde allık,kız diyor hiç anlaşılmıyor. Gerçi o konu benim de dikkatimi çekti,genelde çok ağır belirgin sürüyor bayanlar allıklarını,hatta palyaço gibi komik görünenler de oluyor çok gülüyorum :D Ben sevmiyorum,allık renk katacak yüzüme tamam ama doğal da duracak . Neyse işte bu da bugünkü makyajım ...



10 yorum:

Shayna dedi ki...

Tatlım alınmazsın umarım ama fotoğraftan gördüğüm kadarıyla allığın hiç belli olmuyor.
Bb cream daha çok yakışıyor sana:)

Junkhead dedi ki...

Allah Allah hakkaten belli olmuyor mu yani ?? :D Halbuki fırçaya alıp 2şer kere sürüyorum yahu . Ama allığın tonu zaten doğal,sanırım tam benim yanağımın doğal kızarıklığı tonunda :) O yüzden de belli olmuyor,demek amacıma ulaşmışım harbiden allık yok gibi duruyor,pekiii yanağımdaki pembelik ne o zaman :)))

Shayna dedi ki...

Evet canım var biraz pembelik ama dediğin gibi sanki kendi yanak renginmiş gibi:) Amacına ulaşmışsın perfecto:)

Junkhead dedi ki...

Sen de böyle dediğine göre o zaman hakkaten belli olmuyor :D Napayım ben böyle doğal ton pembe allıkları çok seviyorum canım :)) O zaman bundan sonra daha yoğun süreyim her zamankine göre,bakalım belli olacak mı :D

Nah a Perfect Day dedi ki...

91 daha güzel dururdu bencesi bu ten rengine çok yakın gelmiş belli olması için bi kaç kat geçersen daha güzel bi sonuç alırsın bencede ^^
BB cream mi ya bi bende yok anasını satim böhüeg alınca hiç haber vermiyosun ki :/

Junkhead dedi ki...

Bukiş yaa ben bb cream alalı yıl oldu :D Buarada sende bir kavram kargaşası olmuş sanırım,altalta postlara bakınca :)) Makyajda yüzümdeki allık benim her zaman kullandığım Cecile terracotta 02 allığım :D 90 numara Flormarı ise bugün yeni aldım,henüz kullanmadım yaniii yavrış ;)

itsbea dedi ki...

allık konusunda dediklerine katılıyorum cnm,bende hafif sürerim bayaa..

Junkhead dedi ki...

Evet itsbea ya o kadar hafif sürüyomuşum ki demek belli bile olmuyormuş :D Bundan sonra daha belirgin sürmeyi deneyeceğim ...

BeautyRules dedi ki...

Tespitin doğru tatlım sürmüşsün ama insanlar onu sanki snn yanağının rengi olarak algılamış ki ilk başta bakınca öyle anlaşılıyor gerçekten.Ama bende belirgin allıktan hoşlanmam bence bu güzel olmuş. Ayrıca göz makyajına bayıldım!!!

Junkhead dedi ki...

Sağol canım sevindim beğenmene :)) Aynen yaa baya bi doğal sürmüşüm demek :D Ama dediğim gibi en çok böyle yanağımın doğal pembeliği gibi duran tonları seviyorum allıkta ;)

Yorum Gönder