09 Şubat 2011

Bugünkü Bospa ganimetlerimden :))

   Evet evet ben gerçekten de bir yüzük manyağıyım !! Öyle çok para da dökmüyorum,ucuz yüzüklerimle gayet mutlu ve mesudum :) Bir daha almayacağım diyorum,ama ucuz ve hoşuma giden modeller gördüm mü amaaan diyorum nasolsa pahalı birşey değil,ve alıyorum ! Bu yüzükleri de 3 tanesini 5 tl.ya aldım :D En sondaki yüzük sanırım Muhteşem Yüzyıl dizisinden uyarlama bir modelmiş ama benim haberim yoktu alırken ,diziyi izlemiyorum bilmiyorum o yüzden :) Kırmızı-bordo tonunda taşlı yüzüğüm hiç yok gibi birşeydi, o yüzden aldım özellikle 2 taşlının rengine bayılarak ! Buarada evet ellerim çok küçük benim :P



8 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Özgeee sen beni öldürcen! Harika ki bunlar!! Yüzük barnandakini yiring hani bana :/

Junkhead dedi ki...

Di mi ya süperleeer :D Sen benim yüzüklerin toptan görünümünü görsen küt diye bayılırsın herhalde yavrım :)))

Nah a Perfect Day dedi ki...

Mimkin, bende yüzük yoksunu gibi bişiyim zati faceden sana seslendim yawrımm:D:D Kulak ver:D

Junkhead dedi ki...

Valla ben böyle ucuz ve çeşit çeşit değişik yüzükler gördüm mü dayanamıyorum,manyak oluyorum bir anda yaa :D Hele 1 tl.lıklardan gördüğümde 1516813981 yüzüğüm olduğu halde en az 3 tane kesin alıyorum oof ooofff ...

NaszL :) dedi ki...

geldim cnm tam benlik biri daha :)
evde bi oje bide takı koleksiyonum vardır her gelen bişey ister ama beğenmesem de veremiyorum yüzüksüz küpesiz ojesiz dışarı cıkmamm :)
cok güzel yzükler yeme yanında yat.

Junkhead dedi ki...

Hoşgeldin canım :)) Valla ben de aynen yaa ,hiçbişey takmayayım ama yüzüksüz dışarı çıkmam ! :D

özge dedi ki...

adaşım,güzel günlerde kullan bayıldım bunlara:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım :)

Yorum Gönder