16 Şubat 2011

Bugün aldıklarım ...

   Az ve öz bir kozmetik alışverişi yaptım bugün :) Golden Rose'un mavi rimelini hep almak istiyordum ama unutuyordum . Çok güzel yorumlar vardı hakkında,rengini iyi veriyor deniyordu . Ben de mavi ve mor rimelleri sevdiğim için görünce alayım dedim . Umarım iyidir bakalım ... Cecile kırmızı ruju niye aldım inanın bilmiyorum :D Aslında kırmızının harici,plum denecek bir ton daha beğenmiştim ve çok hoştu gerçekten .. Dudağımda denemediğim için pek anlayamadım ama nasıl duracağını,karar veremedim . Ben de kırmızı ruj bulunsun bir tane diyerekten aldım . Ne zaman nereye sürerim Allah bilir :D Rujun numarası 15  ... Flormar allığın da rengi çok hoşuma gitti,hafif ışıltılı ve kahvemsi bir tonda ... Bana gider diye düşündüm,çok da mat olsun istemedim ve bunu seçtim . Onun numarası ise 90 ;)




10 yorum:

itsbea dedi ki...

rujun rengi çok gzl görnüyor cnm, dgrleride öyle tabi..güle güle kullan hepsini:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım . Evet rujun rengi harika ama ben nude rujcu biri olarak bunu ne zaman sürerim bilmiyorum :D Ya valla bazen sırf kırmızı ve koyu renk ruj sürebilmek için daha ince dudaklarım olsaydı diyorum haa :))

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım :) Şu mavi rimeli çok merak ettim, kullandıktan sonra da düşüncelerini paylaşırsan seviniirm :)
Kırmızı ruj konusunda aynen bende senin gibi pek süremiyorum :(

Junkhead dedi ki...

Tamam canım yorumlarımı yaparım tabi ki ;) Ben de çok merak ediyorum ya inşallah maviş maviş durur . Sen bir de benden daha beyaz tenlisin,dudakların da maşallahı var :D Aynı şeyi düşünüyoruz sanırım,sanki kırmızı ruju sürüp gündüz vakti dışarı çıkınca herkes bana bakacakmış gibi düşünüyorum :D :D

Your style is your signature dedi ki...

rujun rengi gerçekten çok güzel görunuyor! Ben bi kere satıcının uzun övme seansından sonra Cecilin rimelini ve allıgını almştım gayet memnun kaldım, hatta fiyat&kalite oranını düşünürsem tercih edilebilicek ürünlerdi :) güle güle kullan canım aldıklarını!

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler canım ;) Ben seviyorum Cecile ürünlerini ya ... Hep söylerim,02 numara terracotta allığını bayılarak kullanıyorum ,en sevdiğim allığım o :D Bir de yıllar önce 4lü gri tonundaki far paletini almıştım,o da süperdir kadife dokusunda yumuşacık . Rujun rengine bayılarak aldım ben de ama çok zor bir renk benim için :)

özge dedi ki...

adaşım güzel günlerde kullan

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;)

rebeltakipte dedi ki...

güle güle kullan yeni cicilerini

Junkhead dedi ki...

Teşekkür ederiim :)

Yorum Gönder