14 Şubat 2011

Bu paleti aldım !!

   Bu Sleek far paletlerini yerli-yabancı bloglarda çok görüyordum ve çok övülüyordu . Hep ebay e bakıp bakıp alsam mı diye düşünüyordum sonra vazgeçiyordum . Aslında yerli blogger arkadaşlarımın çoğunda gördüğüm Sleek'in Storm paletiydi,ben de ona bakarken,bu limited edition olan Bad Girl paletini gördüm ve vuruldum görür görmez ! Renkler harika ! Sadece 2 tane nude ton var diğer renkler tam benlik bayıldım bayıldım !! :) Bu farların kaliteleri ve kalıcılıkları çok iyiymiş okuduklarıma göre . Fiyatı da gayet uygun aslında,ebay den pound üzerinden aldım ,tl. olarak 25 tl.ya geldi . İşte benim fıstık :

(paleti biraz önce sipariş verdim,fotoları ben çekmedim yani:)


10 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Ben elimdekileri satmaya çalışıyorum sen habire bişeyler alıyosun kuzu:D Banada banadan :):)

Junkhead dedi ki...

Sorma yahu almamam gerekirdi ama almış bulundum renklerin güzelliğini görünce :( :)

benimadımkırmızı dedi ki...

harikaymış bu palet yahu ne güzel renkler var öyle...

Junkhead dedi ki...

Di mi ya resmen aşık oldum renklere ! :)

makeupwithstyle dedi ki...

Çok güzel renkler canım! Bayıldımmm...özellikle de 2. sıra şahane! :)
Bunlarla yapılmış makyaj fotolarını da bekliyorum :)

Öpüyorum

Junkhead dedi ki...

Valla canım bir gelsin de palet,yaparım elbet güzel makyajlar :) Renkler tam benlik,en sevdiğim tonlar !

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

benımde gözum bu aralar bu markada
hakıkaten yabancı bloggrlar cok memnunalr bundan.
ben de alıcam :)

Junkhead dedi ki...

Evet canım memnun olmayan görmedim valla dayanamadım aldım :) Storm paleti de süper aslında ama bunu seçtim,çok zor bi karardı :D

misanthrope dedi ki...

Bayıldııııımmm Özgeee !

Junkhead dedi ki...

Süpeeer di mi !! :) Bi gelsin ,ben o zaman daha bi ayrı bayılacam :P

Yorum Gönder