23 Şubat 2011

Bu haftaki Bospa ganimetlerim :)

   Yağmur demedim çamur demedim çıktım gittim Bospamıza (Bostanlı pazarı) :) Pek birşey yoktu bu sefer,asıl bahar bir gelsin de yazlık mallar dökülsün tezgahlara,işte o zaman güzel şeyler bulurum herhalde :D Tuniğin deseni çok hoşuma gitti , 5 tl.ya aldım . Beline siyah kalın kemer ve altına siyah taytla güzel kombinlenir düye düşünüyorum . Aynı desenden bir de taytları vardı bunun tabi benim bu kadar dikkat çeken desenli bir tayt giymeye cesaretim yok :)) Portföy gibi görünen cüzdanımsı şeyi de 3,5 tl.ya aldım,aslında pek kullanışlı değil gibi ama yazları tatil yerlerinde işe yarar gibimde geldi . İçine cep telimi bile sığdırdım valla şaşırdım . Neden aldım derseniz,tabi ki renginden dolayı :D Bir de bu tarz desenlerin orjinal rengini değil de genelde siyah-beyaz veya morunu severim ben . Şallarım ise 3ü 10 tl.dan aldım,bu şalların bir de batik mor ve fümesini almıştım bundan önceki Bospa ziyaretimde . Çok sevdim ben bunları,dökük dökük çok hoş duruyorlar takınca. Kırmızı şalım hiç yoktu,bunun rengine vuruldum ! Siz sever misiniz pazarlardan alışveriş yapmayı ?? Ucuza ve güzel,insanın kendine yakışan şeyleri bulması gerçekten de mutlu hissettiriyor :)





0 yorum:

Yorum Gönder