09 Şubat 2011

Alix Avien 243

   Bu Chanel muadili denen ojelerden bir Alix Avien'inkini,bir de Golden Rose'unkini almıştım. Golden Rose'u henüz sürmedim,ama Alix Avien'inkini tonu gözüme daha hoş görünmüştü,daha morumsu gibi geldi bana ... Şu aralar en meşhur renklerden biri bu herhalde,sütlü kahveden sonra bu kadar adı geçen bir oje daha duymamıştım :D Gün ışığında ve loş ortamlarda daha çok gri görünüyor,ama yakından bakınca veya çok aydınlık ortamlarda mor renk ön plana çıkıyor . Ben sevdim bu 243ü ;) İlk fotolar flaşlı,son 2 foto flaşsız gün ışığında çekildi .






5 yorum:

youknow dedi ki...

en yakın paradox muadili pastelinki mutlaka dene seveceksin bence :D

happysky dedi ki...

çok güzel bir renk, tarzına da cok gitmiş :)

Junkhead dedi ki...

youknow,ben zaten chanel muadili diye almadım bu ojeleri :) Rengi hoşuma gittiği için aldım,yani paradoxala benzesin benzemesin benim için hiç bir önemi yok :D

happysky,sağol canım . Ben de çok beğendim ;)

tansumut dedi ki...

Chanel muadili denilenlerden aldım dediğin için muadil istiyorsun sanmış you know.
you know'un dediği gibi pastel 69 çok güzel. Yazında morlu olması hoşuna gitmiş işte pastel daha bir morlu ;)

Junkhead dedi ki...

tansumut,muadil dendiği için bilmeyenler varsa hala diye öyle yazdım işte :) Valla Pastel'i de alırsam abartmış olurum biraz ya ,hem Alix hem Golden aldım zaten.Varsın Pastel eksik kalsın :D

Yorum Gönder