14 Ocak 2011

Yine bir oje çılgınlığı :))

   Geçen gün birkaç parfümeriye Alix'in çatlayan ojelerine bakmak için girdim,gelmiş mi diye bakacaktım :) Ama ben sadece siyahını almak istiyordum,şansıma siyah hariç diğer 3 renk vardı her yerde :/ Sinir oldum ,yine alamadım ... Ama elim de boş çıkamadım tabi yine bir sürü oje kaptım :D Bir parfümeride Golden rose 3 al 2 öde vardı,ordan 3 Golden kaptım. Chanel rengi olan,her markanın çıkarttığı ojeden de almayı ihmal etmedim,hem de hem Alix hem Golden rose'unkini aldım ki karşılaştırma yapalım di miii :D Sanırım ben Alix'inkini daha çok sevdim,daha koyu ve morumsu duruyor Golden'a göre ... Eve dönerken de Bostanlı pazarımıza uğradım,Rapsodi denen ojeyi ve 2 Chissa'yı da ordan aldım :)) Bir sonraki postta da tüm ojelerin swatchlarını göreceğiz ;) Bakalım ne renkler almışıııım : (ilk fotolar yani turuncu fonlu olanlar flaşlı,mermerin üstündeki fotolar flaşsızdır)







4 yorum:

youknow dedi ki...

golden lady ler cok guzel ben 1 tl ye alıyorum gitti gidiyorda 5 tl satılıyor :D

Junkhead dedi ki...

Hadi yaa GG'de 5 tl.ya mı satılıyor?? :S Ben de 1 tl.ya aldım aynen,daha önce hiç almamıştım Golden lady ama renkleri çok hoşuma gitti:))

youknow dedi ki...

annemde bi tuhafiyeden 5 tl ye almıs kırmızı rengini :D

Junkhead dedi ki...

Vay anasını biz 5 tane alırız o paraya yahu:D Niye öyle yapıyolar acaba,ünlü bir marka da değil yani düşünsene komedi:))

Yorum Gönder