24 Ocak 2011

Yeşilli-kahveli sıkıntı makyajı :)

   Bunu da yine bugün evde yaptım. Yeşil ve kahverengi tonlarında oldu ;) Itsbeauty forumda göz makyajlarımı kimse beğenmedi,hala anlamış değilim o kadar mı kötü yapıyorum da "beğenmedim"leri sıralıyorlar çok ilginç :S Ben en azından çaba verip uğraşıp kendi deneyimlerimle çıkarıyorum bu makyajları,hiç uğraşmamış 2 ürün sürmüş bir özelliği olmayan makyajlara bile "çok beğendim,harika olmuş" diyor millet,benimkilere gelince sanki garezleri varmış gibi "ben de beğenmedim"vb... İnsanlar gerçekten garip,anlayamıyorum valla . Sanki bana yorum yapanların hepsi profesyonel makyaj uzmanı ha . Ben memnunum yaptığım göz makyajlarımdan,senelerdir de her gören beğenir,hiç kötü birşey diyen duymadım şimdiye kadar. Ooh bee buraya yazdım da rahatladım ha ... Kompleksli mi,kıskanç mı nedir bu insanlar anlayamıyorum ... Neyse geçelim makyaja :




12 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Yeşil kahve uyumunu seviorm ben anacım o yorumu yapan insancıklarda daha iyisini yapıp koysun madem!
Özgüven gerektiren paylaşımlar bunlar ama gözüne kalem çekemeyen insan makyaj konusunda nette ahkam kesiyor ne işse! Bok kafalılar!

Junkhead dedi ki...

Sağol canım yaa,ohh valla yorumun çok iyi geldi bana bi anda:))Aynen ya,ama bi görsen sanki ben onlara bişey yapmışım da böyle bana garezleri varmış gibi yorumları falan haa.İnsanı deli ediyolar! Onlar yazıyor rahat rahat,yok amatörce olmuş,yok hiç beğenmedim,vb.diye,sonra ben onlara gayet ustüruplu cevap verince de sanki küfretmişim gibi üstüme geliyorlar:/ Anlamıyorum ben bu insanları haa .

makeupwithstyle dedi ki...

Tatlım öncelikle eline sağlık diyeyim, ne güzel makyajını yapıp bizimle paylaşıyorsun, bir emek harcıyorsun. Hiç takılma bence kim beğenmiş kim beğenmemiş, hiç önemi yok bunların...Sen gel makyaj resimlerini bizimle paylaş canım :)
Öpüyorum...

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,hadi takmayayım diyorum ama üstüste bi sürü insan beğenmedim diyince tepem atıverdi işte :/ O kadar mı kötü makyaj yapıyorum diyorum bir tane mi insan çıkmaz beğenen . Neyse ya önemli olan benim beğenmem zaten ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Valla canım benim beğendiğimi biliyorsundur zaten yorumlarımdan :) Makyaj yapmayı bilen her kadın kendine yakışanı bilir zaten, o yüzden sen beğeniyorsan inanki gerisini düşündüğüne değmez :) Bu tür yorumların moralini bozmasına izin verme!

Junkhead dedi ki...

Ay çok teşekkürler canım benim:)) Aynen öyle valla,artık beğenmedim yorumlarına da sağol diyip geçiyorum:D

April dedi ki...

Canım bu makyajın çok hoş olmuş, ben çok beğendim...
Ama insanların beğenmeme hakkı da var, bunu unutma olur mu ?
Hemen kıskançlık, kompleks demek ne kadar doğru ?
Blog-makyaj işine giriyorsanız her türlü eleştiri ve yoruma açık olmalısınız, beğenmeyen de olacak, değil mi ?

cecilia dedi ki...

önemli olan senin beğenmen cnm böyle yorumları takma kafana, herkes kendinden mesuldur, gayet hoş duruyor ;)

Junkhead dedi ki...

April,cecilia sağolun kızlar;) Haklısınız tabi,ben de zaten herkes beğensin diye beklemiyorum asla ama her yorum yapan da beğenmediğini söyleyince insan bir durup düşünüyor ister istemez ne bileyim yani sizin başınıza gelse böyle bir durum nası hissederdiniz?:)Yok zaten bundan böyle kötü yorumlara da teşekkür edip gülüp geçicem,ben memnunsam gerisi boş di mi :D

özge dedi ki...

adaşım ya çok şaşırdım,forumda neden beğenilmedi bide dediğin gibi ben şimdiye kadar kimsenin makyajına kötü yazdıklarını görmedim yeni mi oldu bu? bayıldım,çok yakıştırmışsın renkleri birbirine,kombin güzel olmuş,güzelde uygulamışsın. ama ne marka kullandığını yazmayıp beni merakta bırakmışsın:)

Junkhead dedi ki...

Öyle valla canım,10 kişi yorum yapmışsa 8-9u beğenmemiş:D 2-3 gün önce falan oldu işte...Ben de anlamadım o yüzden böyle rahatsız oldum doğal olarak.Beğendiğine sevindim;)Yeşil far cherryculture'dan aldığım L.A Colors 5li paletinden Mesmerise'dan oluyor,kahverengi ve kaş altındaki ten rengi farlar ise Flormar'ın eski 4lü paletlerinden kahve tonlarında olandan;)Rimel Maybelline define-a-lash,yeşil göz kalemi Emily canım.Allık NYX powder blush Chocolate moose tonu ;)

özge dedi ki...

teşekkürler canım,çok güzel ışıltıları gerçekten farların,emily kalemler bende akıyor,sende güzel durmuş...

Yorum Gönder