14 Ocak 2011

Son ojelerimin marka ve nolarıyla beraber swatchları

   Eveeeeet geldik swatchlara :)) Önce kağıt üzerinde swatchlamıştım,bugün de tırnaklarımda swatchladım ... Chissa'ların noları silinmiş malesef,ama zaten anlaşılır . Bir tanesi mor simli,diğeri de sedefli cart fosforlu pembe :D Haydii bakalıııım :D Golden Rose 55 ve Golden Lady 372'yi 3 kat sürdüm,diğerlerinin hepsi 2 kat ...



















                                                                            FLAŞLI 

   Soldan sağa :
-Chissa
-Alix Avien 243
-Golden Lady 348
-Alix Avien 194
-Golden Rose 55



   Soldan sağa :
-Golden Rose 61
-Golden Rose 120
-Rapsodi 27
-Golden Lady 372



                                                                      FLAŞSIZ
 


2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

oooh güle güle kullan canım, hızla büyüyen bir oje koleksiyonu :) Hepsi çok güzel ama Alix Avien 243'e bayıldımmm :) Şu Chanel benzeri renklerden bir türlü denk gelemedim ya...

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürleeer canım:) Valla sorma ya baya bi hızla büyüyor koleksiyonum,hani 2-3 tane alsam neyse...Birkaç tane aldım mı devamı geliyor aynı gün içinde bir sürü oje almaya başladım:D O Chanel renginden Pastel de çıkarmış,ama ben Golden ve Alix'inkileri gördüğüm için onları aldım..

Yorum Gönder