11 Ocak 2011

Siyah imitasyon deri zımbalı-zincirli d.i.y çanta satıyoruuuum ;)

   Arkadaşlar,belki bu çantayı ilk postlarımdan hatırlayanlar olacaktır . Ben bu çantayı düz olarak almıştım süslemek için ... Üstündeki zımbalamaları ve zincir detaylarını kendim monte ettim. Ama çantayı bir türlü kullanamadım,içime sinmemişti zaten aldıktan sonra benim için çok fazla büyük olduğunu farkettim ama ona rağmen bir ihtimal kullanırsam diye süslemiştim :) Malesef 1 kere bile kullanmadım,öylece duruyor çantalarımın arasında. Ben de belki büyük çanta seven,kullanmak isteyen olursa diye satışa çıkarmayı akıl ettim. Çanta çapraz askılıdır,askının uzunluğu ayarlanabilir. İlgilenen olursa yorum yazabilir veya buraya mail atabilir : junkheadravager@hotmail.com
Çantanın fiyatı 30 tl.dır. Pazarlığa açığım :D Umarım bir kenarda çürüyüp gideceğine,bir beğenen çıkar da onun kollarında paralanır :))




2 yorum:

NaDaS dedi ki...

İyi satışlar Junkım ;)

Junkhead dedi ki...

Saol NaDaSım ;)

Yorum Gönder