30 Ocak 2011

Oje denemelerim ;)

   Yıllar önce farklı desenler uydururdum ojelerimin üzerine,ama uzun zamandır üşengeçlikten midir nedir hiç yapmıyordum desen mesen :D Blogger arkadaşlarımda göre göre tekrardan özendim,ve ara ara değişik şeyler denemeye karar verdim . Burada bir elime farklı,diğer elime farklı denemeler yaptım . Mavi oje Alix Avien-201,fuşya oje de Alix Avien-214 ;) Mavinin üzerine Golden Rose-69 karışık renk sim kullandım ve minik siyah aylar serpiştirdim,ama aylar biraz kayboldu simli ojeyle yapıştırdığım için ... Fuşyanın üzerine de Flormar nail art siyah ile noktalar yaptım gördüğünüz gibi :) Ve bunlar daha başlangıç diyorum :D

                                                                          FLAŞLI




                                                                   FLAŞSSIZ



                                                                         FLAŞLI




                                                                        FLAŞSIZ


7 yorum:

özge dedi ki...

adaşım,güzel yapmışsın bende bazen heveslenip üşeniyorum :) alix mavi ojeyede bayıldım:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım,biraz bulaşmış kenarlara ama neyse artık.Ben de üşendiğimden uğraşmıyordum ama heves geldi blogger arkadaşlardan göre göre işte :D Alix'in o mavisi çok güzel,tavsiye ederim ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım mim'lendin:
http://makeupwithstyle.blogspot.com/2011/01/mim-fiyonkunu-goster.html

modda twin dedi ki...

uğurböcüklü tasarımlarıma benzio :))
sevdm

Junkhead dedi ki...

modda twin teşekkürler canım :)

Mekila dedi ki...

Kırmızılı olanlara bayıldım, ayy çok cici olmuş, tırnaklarına uğurböcekleri konmuş sanki =)

Junkhead dedi ki...

Sağol Mekila:) Aslında o oje kırmızı değil koyu çok tatlı bir pembe ,üzerinde de siyah puanlar var.Bir arkadaş daha uğurböceğine benzetmiş,aslında iyi fikir.Bir kere de uğurböceği yapmayı denerim :D

Yorum Gönder