21 Ocak 2011

Makyaaaaj :)

   Son yaptığım makyajım ... Ama malesef akşam yaptığım için flaşlı çekmek zorunda kaldım,ve sadece 2-3 foto çekebildim,sonrasında nası olduysa telefonumun kamerası bozuldu çalışmıyor :(( Sinir oldum yahu daha 4 aylık telefon ya :( Gündüz vakti olsa göz makyajımı yakından çekerdim ama flaşlı olunca çekemedim . Cildimde bb cream ve hafif pudra var ve allık tabi ... Bu bb creamler baya bi beyaz gösteriyor ya,normalde zaten beyaz tenliyim ama öyle aşırı beyaz değil. Bu Dr. Jart'ın bb creamini sürünce iyice beyazlıyorum ama ben seviyorum çok hoş berrak temiz bi görüntü oluyor bence :D Annemin bile dikkatini çekti gerçekten çok beyaz görünüyorsun dedi :))Tabi akşam vakti flaşlı çekmemin de biraz etkisi oldu,bb cream+flaş böyle akça pakça oldum iyice hahahh .. Buarada 2.foto bulanık çıkmış,pc de bakınca farkettim,başka da gözüm kapalı makyajımı çekemediğim için bu şekilde az da olsa gösteriyorum artık :(


4 yorum:

itsbea dedi ki...

junkhead harika olmus bence..çok yakışmış cnm:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,çok sevindim beğendiğine ;) Daha güzel fotolar çekebilmek isterdim ama işte kısmet... :(

April dedi ki...

Çok yakışmış canım bu makyaj, renkler çok hoş, ayrıca cildin çok güzel görünüyor :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer canım;)

Yorum Gönder