15 Ocak 2011

Lovelyshoes siparişlerim :)

   İlk kez tek başıma lovelyshoes dan sipariş verdiiiim :) Daha önce 2 kere bi arkadaşımla grup halinde almıştım kargoyu bölüşerek . Bu sefer tek başıma aldım ama gayet uyguna geldi onu da öğrenmiş oldum ;) Kafamı taktığım bi platform pump vardı,kaç gün deli gibi düşündüm alsam mı almasam mı diye ama biliyodum rüyama girecekti ,veeee almaya karar verdim . Daha uygun olsun diye yanına bi de çizme seçtim . China post ile aldım ve toplamda kargo dahil 90 tl. tuttu :) Pumpların fiyatı 13.15 dolar,çizme ise 13.68 dolar . Umarım giyilebilecek kalitede çıkarlar,çünkü modellerin hepsinin kalitesi farklı oluyor . Ama çizmeler fiyatına göre baya sağlam göründü bana :D İşte bunlar da cicileriiiim :


17 yorum:

Shayna dedi ki...

pump ♥♥♥

iyi günlerde eskit tatlım

Junkhead dedi ki...

Çok saol shaynacım;) Pumpların siyah-beyazı da var,o da süper! Ama ben herşeyle daha rahat giyilir ve fazla dikkat çekmez diye bunu seçtim:D

makeupwithstyle dedi ki...

Şimdiden güle güle giy canım! Ben denemeden ayakkabı almaya cesaret edemiyorum, ya olmazsa diye...ama bu 2 ayakkabı da çok uygun fiyata gelmiş :) denenebilir yani :) sadece shipping biraz masraflı olmuş sanırım ama o da normal yani, taaa nerelerden geliyor değil mi ama? ;)

özge dedi ki...

adaşım,güzel günlerde giy,çizmeye bayıldım bennn.....

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,canım valla ben artık alıştım ya:) Netten aldığım bi sürü ayakkabı oldu şimdiye kadar,ilk zamanlar deneme yanılma gibi oluyor zaten. Bol gelenler falan olmuştu,ama sonradan numaralarımı tespit ettim:D Bu lovely den de kendi nonun 1 büyüğünü alman gerekiyormuş.37 giyiyorum 38 aldım yani,önceki platform siyah botumu da 38 almıştım tam olmuştu çok rahat;)Böyle güzel kafama göre modeller buralarda bulabilsem netten almazdım tabi bi de o var...

Adaşım çok teşekkürler;)Çok değişik di mi çizmenin modeli:D

itsbea dedi ki...

güle güle kullan junkhead, çok uyguna gelmisler cidden:)

Junkhead dedi ki...

itsbea,teşekkürler ;) Evet birinin çizme olduğunu düşünürsek 45er tl.ya geldi,kargosu fazla olmasa daha bi ucuza gelecekti valla :D

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

güle güle giy.
ben desırf alabılmek için kredı akrtı cıkartırdım ama karar veremıyorum bi de koca ayaklrıma bulamıyorum :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer;)Modele mi karar veremiyosun yoksa alsam mı almasam mı diye düşünüyosun?İstersen benim yaptığım gibi sağlam görünen ucuz modellerden seç,fazla riske atmamış olursun,buarada büyük numaralar için de bi bölüm var,orada bulabilirsin kendine göre ;)

tansumut dedi ki...

Buradan alışveriş hakkında bilgi verebilir misiniz rica etsem? Bide ben 40 falan giyiyorum,bu siteden ayakkabı alamaz mıyım? :( büyük numaralar var demişsiniz ama bulamadım onu ben :(

Junkhead dedi ki...

tansumut,büyük nolar ana sayfada soldaki kırmızı kutucuk içinde "plus size shoes" diye geçiyor.O bölümden bakabilirsin;) 40 giyiyorsan 41 no alman lazım.

NaDaS dedi ki...

Bu sefer benden bahsederken "sevdiğim bi arkadaşım" diye bahsetmemişsin, çok yara aldım bilmiş ol :D demek artık sevmiyoshuuun, demek aramızdaki herşey gelip geçiciydi bir hevesti, biliyorum sorun bende değil sende:))
neyse güzel günlerde giy Junkım ;)

Junkhead dedi ki...

Aayyy kıyamam ben sana yaaa:))Sevdiğim bi arkadaşım dememe gerek var mı aşkolsun bilmiyosun sanki NaDaSıımm:D Sağol bakalım merakla beklemedeyiz di miiii :))

tansumut dedi ki...

teşekkür ederim bakalım beğeneyim ama konu 41 no olunca psikolojik olarak beğenemiyorum :( :D:D

Junkhead dedi ki...

Rica ederim:) 41 no olarak düşünme zaten ya,senin 40 non onlarda 41e denk geliyor o yüzden 41 alacaksın alırsan:D Yani aslında kendi numaranı almış oluyorsun yine hehehh...

Moda Çıkmazı dedi ki...

pumplar pek ciciymiş. güzel günlerde giy canım.
sevgiler..

Junkhead dedi ki...

Teşekkür ederim Moda Çıkmazı;) Bi gelsinler de daha detaylı fotolarını çekip gösteririm:D

Yorum Gönder