01 Ocak 2011

Kendime yaptığım ciciler :)

   Sipariş ettiğim tüm malzemelerin gelişiyle yeni takılar üretmeye başladım :) Fimolardan sonra resin olayına da girdim . Acayip zevkli birşey,hatta fimodan daha zevkli geldi bana . Yurtdışından tüm malzemeleri aldım,kalıplar en önemli olanlarıydı . 3 kalıp sipariş etmiştim,2 tanesi geldi,diğeri de yolda :) Son tasarımlarımda çivilere taktım kafayı biraz,resin in içinde ve fimolarla birlikte çok orjinal duruyorlar bence . İlk 2 fotodaki yüzük resin ile yaptığım,içinde 2 boyda 4 tane çivi var . 2.fotodakini takı için kullanılan siyah gazoz kapağı içine fimo kaplama ve içine de çivi ekleyerek yaptım . Son fotodaki ise erkek arkadaşıma yaptığım broş :D






2 yorum:

Pelin P.A. dedi ki...

İlk iki fotoğraftaki vida ve çivili olan resin yüzük çok güzel olmuş canım eline sağlık. Kalıplar için ise sana esnek çikolata kalıplarını öneririm. Çeşit çeşit ve boy boy satılıyor. Pasta yapım malzemeleri satan yerlerde bulabilirsin, çok da uygun fiyatları. Bol tasarımlı günler :D

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler canım ;) Çikolata kalıplarına bakarım,sağol tavsiyen için.Benim aklıma da buz kalıpları geldi,şekilli buz kalıpları oluyor,görürsem onlardan da alıcam:)

Yorum Gönder