27 Ocak 2011

İlk ELF siparişime kavuştuuum :)

   En sonunda ilk ELF siparişimi vermiştim ve bugün elime geçtiler :) Daha ürünleri incelemeden önce kutu içinde fotoladım :D Sonra da tek tek ve swatch olarak fotolarını çektim . Allahtan bu bloglar var,ürünleri almadan önce hepsini bloglardaki swatchlardan bakarak seçtim ;) O yüzden saçmasapan yanlış bir renk gelme olasılığı yoktu,içim rahattı. Ama şu Barely bitten mineral ruju ne zaman süreceğim merak etmiyor değilim. Ben normalde koyu renkler ve kırmızı ruj süremeyen bir insanım,varsa yoksa nude dudak rengi rujlar glosslardır benim için :D Ama bu ruju çok inceledim bloglarda,kırmızı ruj sürmeyenler bile bu ruju çok beğenmişti ve öyle cart koyu kırmızı bir ruj değilmiş diye okudum hep,o yüzden merak edip aldım. Ama diğer ürünleri çok severek kullanacağıma eminim. Complexion perfection pudrayı da denemedem pek birşey diyemem tabi ama yapısı yumuşak güzel duruyor. Glosslardan eflatun-morumsu renk olanın yapış yapışlığı var ama beni rahatsız etmedi çünkü kokusu ve rengi ışıltısı harika !! Hatırlar mısınız bilmem ama yıllar önce Avon'un glazawear gloss serisi daha farklıydı,yapıları yumuşacıktı,çok güzel kokuyorlardı ve ambalajları da köşeliydi . Neyse işte,benim o seriden aynı bu eflatun glossun tonunda bir glossum vardı ve bayılırdım onun rengine,bitene bozulana kadar sürmüştüm :) Ama sonra Avon o seriyi değiştirdi malesef,bir daha da o renkte bir gloss bulamadım :( Ama bunu denedikten sonra o rengi tekrar bulduğumu anladım ! Diğer gloss da nude tonda çok güzel parlarlık veriyor,onun da içeriğinde mentol var sanırım ve kokusu çok hoş ;) Mineral farı ise almak hiç aklımda yoktu ama bloglarda swatchunu görünce rengine vuruldum ve attım sepete :D Swatchunda pek belli olmamış ama ışıltılı bir far normalde ,rengi de patlıcan moru-kahverengi arası diye tanımladım ben,annemin tanımı ise morarmış gibi görünüyor oldu :)) Evet şimdi isim ve nolarıyla ürünlere geçelim :



COMPLEXION PERFECTION PUDRA :



LUSCIOUS LIQUID LIPSTICK-MAPLE SUGAR
HYPERSHINE LIPGLOSS-SUGAR PLUM :





MINERAL LIPSTICK-ROSY RAISIN & BARELY BITTEN :


                                                          
                                                                        ROSY RAISIN

                                                                    BARELY BITTEN
Soldan sağa : Sugar plum,Maple sugar,Rosy raisin,Barely bitten



MINERAL EYESHADOW-ROYAL :




14 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

güle güle kullan tatlım hepsini
su pudra ne işe yarıyo ben hala çözemedim.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım;)O pudradaki her bir renk ciltteki farklı renk tonlarını örtmek için,mesela yeşil olan kırmızılıkları kılcal damarları kapatıyor,sarı olan morlukları kapatıyor.Diğerlerini tam hatırlayamadım ama bakalım artık kullanınca göreceğiz:D Tek rengi almıyorsun zaten fırçaya tüm renkleri karıştırarak alıyorsun;)

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım :) Bende kırmızı ruj pek sürmem ama Barely Bitten'ın rengi pek bir hoş görünüyor :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :)) Hoş görünüyor evet ama bana yine de çok canlı geldi sürünce ya insan bişeye alışmışsa farklı şeyleri garipsiyor işte. Bir ara dudağımda da swatchlarım görürsünüz ne kadar canlı durduğunu,hele sende daha bi canlı durur sen benden beyazsın:))

mughetto dedi ki...

güle güle kullan =)

Junkhead dedi ki...

mughetto teşekkür ederiiim ;)

xesrax dedi ki...

güle güle kullan cnm,çok güsel görünüolar.

Junkhead dedi ki...

xesrax sağol canım ;)

özge dedi ki...

adaşım güzel günlerde kullan cicilerini çok beğendim:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım :))

me. dedi ki...

canım evrem ben ıtsbeatydekii :)
süper açıklamış ve göstermişsin valla,bende ilk siparişi vericem gaza geldim şimdi :) bloğuna da bayıldım ayrıca.

Junkhead dedi ki...

Ay canım çok sağol ya çok mutlu oldum:)) Faydalı olabildiysem sevindim ;) Aaa bak buarada ELF yarına kadar free shippingmiş ! Ben yakalayamadım ama sen yakala yani yarına kadar alabileceksen al derim.Gerçi çok sık free shipping yapıyor ama ben bekleyememiştim işte :D

gösssde dedi ki...

ya ben bu pudrayı çok merak ettim amaaa :D işe yarıyor mu cidden kullanınca yorum isterim :}

Junkhead dedi ki...

Canım son paylaştığım makyajda kullandım o pudrayı:D Dayanamadım elfin 3 ürününü denedim makyajımda.Yapısı falan yumuşak rahat da sürülüyor ama tam olarak kapatıcılığı algılayamadım çünkü bb creamin üstüne sürdüm:))

Yorum Gönder