23 Ocak 2011

Evde sıkıntıdan yaptığım gökkuşağı makyajım :)

   Böyle rengarenk bişeyler yapayım dedim,ortaya bu çıktı ... Kullandığım farlar bir postumda bahsettiğim ilk ve son kez pazardan aldığım renkli far paletinden,ama bir daha kullanacağımı sanmıyorum. Çok fazla dökülüyor ve iyi renk vermiyor,birkaç kez geçerek anca bu renkleri elde edebildim :/ Gözümün üstünde pek belli olmasa da Golden Rose'un mor eyelinerı var .. Gözümün alt kısmında ve içinde Emily'nin turkuaz bir kalemi var.Cildimde ise Missha bb cream ile C.A silky touch pudra. Bu pudrayı pek kullanmıyorum normalde ama sürmüş bulundum işte :D Böyle ara ara farklı makyaj çalışmalarımı paylaşmaya karar verdim.Bu makyajı tabi ki dışarıya yapmam çok abartı gelir bana ve fazla renkli :) Dudağımda da Flormar supershine ruj var .

2 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Ara ara paylaş makyajını bizle:) Ben çok beğendim:)

Junkhead dedi ki...

Çok sevindim beğendiğine canım:))Ben de daha çok makyaj paylaşmaya karar verdim,beklemede kalın :P

Yorum Gönder