19 Ocak 2011

Avon jel eyeliner

   Avon bi ara jel eyeliner çıkartmıştı,o zamanlar kapmıştım ben de bi tane ... Hatta moru da vardı ama ben siyah almıştım her ne kadar morunu da almak istesem de gerek yok dedim nasolsa bitmeyecek :) Zaten bu siyahı da çok fazla kullandım diyemem,biraz geç başladım kullanmaya ... Burada gözümde concealer,pudra ve Flormar ten rengi far var sadece ... Maybelline define-a-lash rimel bi de tabi ;) Bu eyeliner öyle simsiyah renk vermiyor,üzerinden bikaç kere geçerek bu şekli aldı . Ama kalıcılığı gayet iyi,çıkmıyor kolay kolay ... Ama süresi geçti biraz kurumuş sanırım,duraline al diyecekler olabilir ama gerek duymuyorum. Bi daha jel eyeliner alacak olursam çok fazla övülen Inglot'unkini alırım herhalde :)



6 yorum:

özge dedi ki...

tatlım,çok güzel çekmişsin eyelınerı bence bu tarza ağırlık vermelisin çok yakışmış:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,beğenmene çok sevindim:) Aslında seviyorum eyeliner çekmeyi ama üşengeçlikten uğraşmıyorum:D Tamam önerini dikkate alayım,tekrar başlayayım göz üstüne eyeliner çekmeye en iyisi ..

makeupwithstyle dedi ki...

Canım bende çok beğendim çok düzgün çekmişsin :) Jel eyelınerda ben MAC ve Bobbi Brown kullanıyorum. Ama bazen bende senin gibi üşeniyorum o zamanlarda da maybelline'ın likit - kalem gibi ucu olan eyelınerını kullanıyorum :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım:) Evet ya öyle 2dk.lık bi iş olmadığı,özenli yapılması gerektiği için insan üşeniyor çoğu zaman.Yani ben öyleyim:D Ama bundan sonra üşenmeyeyim de çekeyim doğru diyosunuz kızlar;)

Nah a Perfect Day dedi ki...

Avon jel eyeliner nasıl iyi mi ki? Bu arada güzel çekmişsin linerı :)
Bi review yapsan tadından yenmez hani iyi kötü yanları vs gibi..

Junkhead dedi ki...

Valla canım şuan satılmıyor bildiğim kadarıyla.Hani Avon ara ara böyle farklı seriler çıkarıyor da,bu da onlardan birindeydi.Bunun mor ve siyahı vardı falan filan,o zamanlar almıştım ama 2 sene olmuştur yani:D Biraz geç kullanmaya başladım ama gayet kalıcı ve kolay sürülüyor,ama öyle simsiyah durmuyor tek kötü yanı:/

Yorum Gönder