21 Ocak 2011

Alix Avien 194 & Flormar 392 :)

   Bugünkü oje kombinasyonum böyle :) Alix 194 no son aldığım ojelerden biri,bugün ilk kez sürdüm. Aslında 3 kat sürülünce daha yoğun olur rengini daha iyi gösterir ama ben 3 kat pek sevmediğim için 2 kat sürdüm. Koyu metalikimsi bi gri tonunda,füme diyelim kısaca ;) Üzerine de Flormar 392 ile french yaptım,ben bayıldım bu kombine ! Flormar 394 diğer simliler gibi pütür pütür durmayan,kum tanecikleri gibi minicik ve yoğun simlerden oluşan bi oje . Herhalde sırf 394ü sürseydim 2 kat,tırnaklarım hediye pakedi gibi parlayacaktı :D Acayip güzel ışıltıları var. Gümüş renk sim gibi görünüyor ilk bakışta ama dikkatli inceleyince gümüş,sarı,yeşil,mavi simlerden oluştuğunu anlıyorsunuz . Bu frenchi bi de siyah ojenin üzerinde denemek lazım,daha şık ve dikkat çekici olur . Hele bi de mat siyah ojenin üzerinde düşünemiyorum oof oofff :))







0 yorum:

Yorum Gönder