10 Ocak 2011

6 ruj,1 lipbalm ve 1 lipgloss swatchları

   Bayadır blogla ilgilenemedim . Bunu telafi edeceğim umarım :) Başlıktan da anlaşılacağı üzere karışık bir ruj swatch postu olacak bu ... Yukarıdan aşağı fotolardaki sırasıya ruj marka ve nolarından başlıyorum :


   -NYX Megashine lipgloss natural
   -Avon ultra color rich 24K gold amethyst gold
   -Carmina 144
   -NYX Round lipstick perfect
   -Flormar supershine lipstick 519
   -Avon ultra color rich satin pout
   -Nivea beige diademe
   -Nivea narlı dudak nemlendirici















5 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Ooooh hepsi de güzelmiş, güle güle kullan canım! NYX lipgloss ve ruj'a özellikle bayıldım,NYX ürünlerini bir süredir denemek istiyorum da bir türlü nasip olmadı!

itsbea dedi ki...

en çok ilk ve son resimdekileri beğendim ben:)ellerine saglık güzel bi yazı olmus cnm..

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,sağol canım;)NYX gloss u ben de çok seviyorum,çok naturel bi ton,tam dudak rengi duruyor ve mat simsiz bi renk.Rujunun da rengi hoş ama pek kullanmak nasip olmadı ama sana NYX leri öneririm.Far ve allıkları da çok iyi kalitelidir bak;)

itsbea canım çook sağol;)En doğal renkleri beğenmişsin,biri zaten benim ruj niyetine kullandığım narlı Nivea nemlendirici ehehh:D Bayadır böyle dudakta ruj swatch ları hazırlamak istiyordum,bugüne nasip oldu:)

özge dedi ki...

ikinci sıradaki avon çok yakışmış canım:)

Junkhead dedi ki...

Saol canım,onu bayadır sürmüyorum bak çok da severim.Madem yakışmış diyosun süreyim bi ara :D

Yorum Gönder