27 Ocak 2011

3 ELF ürünüyle yaptığım makyaj

   ELFlerim gelir gelmez denemek istedim :) Bu makyajı Royal-mineral göz farı,Complexion perfection pudra ve Sugar plum lipglossu da kullanarak yaptım. Onlar harici yine Dr.Jart bb cream,Maybelline define-a-lash rimel,göz içinde Flormar ultra black kalem,göz üstünde Avon jel eyeliner,kaş altında ise Stila'nın 3lü bronz-kahve tonlu farından en açık rengi kullandım. Allığım ise Cecile terracotta 05 ;) Jel eyelinerı biraz saçmasapan çekmişim,tam hava kararıyordu odam da pek aydınlık değildi,öyle bir hata yapmışım işte neyse :D





6 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok güzel olmuş! Allık ve ruj çok güzel ve doğal duruyor, eyeliner ise gözlerinin şeklini iyice ortaya çıkarmış bence çok yakışmış ;)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler canım ;) Bu benim en sevdiğim allığım zaten,tavsiye ederim.Hem çok doğal duruyor hem de hafif ışıltıları var çok tatlı ! Cecile terracotta 05 canım;) Bu glossa da bayıldım,normalde rengi ve duruşu fotodakinden daha güzel!Eflatunumsu çok doğal parlak bir duruşu var,bi de şeker gibi tadı var yaa yiyesim geldi sürünce :D

mis gibi dedi ki...

Elf ürünlerini bir türlü sevemiyorum ama çok hoş uygulamışsın. Allık çok tatlı durmuş :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkür ederim ;) En çok allık beğeniliyor,favori allığım o benim :))

holly dedi ki...

ben en çok bb creami beğendim, antenim biraz galiba:))
nerden alabilirim bundan :(

Junkhead dedi ki...

holly,ben ebay den almıştım kozmetik yasağından önce .. Artık alman zor gibi tabi bir şansını deneyebilirsin :)

Yorum Gönder