28 Aralık 2010

Yeniden hayata kazandırılan yüzükler :)

   Bu yüzüklerden biri aslında eskiden yüzük değildi :) Yuvarlak olan kolye ucuydu ve en az 5 senedir falan kolyelerimin arasında öylece duruyordu garibim,çok da seviyordum aslında ama hiç takmamıştım . Sonra kolyelerimi karıştırırken gözüme çarptı ve dedim "aaa ben bundan yüzük yaparım 2 dk.da" :) Aldım yüzük aparatımı tık japonla altına yapıştırdım ve yüzüğe dönüştürdüm senelerdir duran kolye ucumu :)) Çok da sevdim süper oldu bence ... Diğer geometrik olansa yıllar önce GG'den,desen ve renklerini beğenerek aldığım bir yüzüktü,ama yüzük bana ulaştığında pakedin içinden aparatından ayrılıp kırılmış halde çıkmıştı ve yapıştıramamıştım da tutmadığı için,o zamanlar içime dert olmuştu takamayacağım diye üzülmüştüm ... O da bir kenarda duruyordu unutulmuş halde :) Üstünde gümüş renk görünen kısımlar ise altın renkteydi ve ben altın renginden hiç hazzetmem,takamam ve kullanamam . 2 hafta önce gümüş renk metal kalemi almıştım,hemen onun altın renk kısımlarını o kalemle boyayıverdim,yüzük aparatını da yapıştırdım ve bu unutulmuş parçayı da 5 dk.içinde hayata döndürdüüüm :D İkisine de bayıldım,çok severek takacağım yüzüklerime 1251517217.leri eklenmiş oldu :)) Siz nası buldunuz rengarenk yüzüklerimi ??



2 yorum:

misanthrope dedi ki...

yuvarlak olana bayıldım güle güle eskit yavrucum :)

Junkhead dedi ki...

Saol yavruş :)) Ben de çok sevindirik oldum ya senelerdir duran parçaları yüzük haline getirince :P

Yorum Gönder