13 Aralık 2010

Yeni dükkanım :)

   Arkadaşlar,pasaj.com daki dükkanımdan sonra başka bir sitede daha dükkan açmış bulunmaktayım ;) Bu siteyi dün keşfettim . Pasaja göre daha sıkı bir site . Daha çok şeye dikkat ediyorlar,yani resmen ince eleyip sık dokuyorlar. Net ve iyi aydınlık çekim olmayan ürün fotoğraflarını kabul etmiyorlar mesela . Hatta üzerinde 2 sene öncenin tarihi yazıyor diye 3 tane takı seti fotoğrafımı yayınlayamadım :( Elimde de olmayan ürünler olduğu için tekrar çekip yollama şansım da yok malesef . Öyle 3-4 ürün fotoğrafını kabul etmediler . Neyse ben size adresi vereyim . İşte bu da 2.dükkanım ----> http://purplesoul.emeksensin.com/

4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Sana yeni yıl mim'i gönderdim canım! :) Link aşağıda...
Sevgiler,

http://makeupwithstyle.blogspot.com/2010/12/yeni-yl-mimi.html

Junkhead dedi ki...

Ay canım çok teşekkürleeer :) Hemen alıyorum mimimi ve cevaplayıp yayınlıyorum. Heyecanladım ya ilk mimim oldu bu benim hahaa :D

makeupwithstyle dedi ki...

Hayırlı olsun canım ilk mim'in :)
Umarım sende benim kadar keyif alırsın cevaplarken :)

Junkhead dedi ki...

Saol tekrar canım :) Başlıyorum birazdan cevaplamaya ;))

Yorum Gönder