21 Aralık 2010

Vivalanails siparişim

   Vivalanails sitesini yeni keşfettim . Tırnak süsleri vb. bir çok çeşit ürün satılan bir site ,ama ben tırnaklarımı süslemek için değil de başka bir projede kullanmak için aldım bu süsleri,ilerleyen zamanlarda diğer siparişim olan malzemeler gelince hepiniz göreceksiniz ne için kullanacağımı :)) Gerçi kapları ve süslerin boyutları düşündüğümden çok daha minik çıktı ama neyse artık kader diyorum ... İçlerinden mor şerit şeklinde olan süs indirimliydi ,o yüzden ondan 2 tane aldım,toplamda 10 tane oldular ;) Buarada co.uk uzantılı bir site olduğu için ben kargo İngiltere'den gelecek diye düşünüyordum ama Litvanya'dan geldi ,ne alaka anlamadım :D Kargonun geliş hızına da hayran kaldım resmen ,geçen hafta pzts.verdim siparişimi ve aynı hafta cuma günü İst.e giriş yapmıştı kargom ama araya h.sonu girdiği için beklettiler sanırım ve ben dün kavuştum ürünlere .


4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Ooo çok güzel duruyor bunlar! Bak merak ettim şimdi ne için kullanacağını! :)

Junkhead dedi ki...

Güzel duruyor ve daha büyük görünüyor kapları canım :D Bi de yakından görsen minnacıklar ya :) O zaman bi ipucu vereyim,takı tasarımlarımda kullanacağım :P

özge dedi ki...

ben bunları kullanmaya kıyamam çok ciciler:))

Junkhead dedi ki...

Ciciler ciciler ama kıyılacaklar malesef :P

Yorum Gönder