17 Aralık 2010

Topuklu giymek istemek ama giyememek :(

   Ben genelde hep Converse giymeye alışkın olduğum için malesef topuklu ayakkabı özel günler harici hiç giyemem diyebilirim :( Ama bazen çok güzel modeller görüyorum,veya giyenleri görüyorum ve acayip özeniyorum giymeye . Gerçi dolgu topuk,platform ve kısa topuklu bot ve ayakkabılarım var,anca onlar rahat geliyor bana... Çok isterdim şöyle 10 cm.topuklarla rahat rahat gezebilmeyi,aah aaahhh diyorum bazen valla :) Şimdi platform topuklular daha rahat oluyor giyebilirsin diyenler olacaktır biliyorum ama onları da giymeye tırsıyorum,çünkü biliyorum ki bi yarım saat yürümeden sonra ayaklarım ağrıyacak rahatsız hissedeceğim. Aslında bi sorun daha var,ben nedense 6-7 cm.topuk bile giysem kendimi çok şık hissediyorum :D Gülenler olabilir ama evet öyle :)) Bana bile komik geliyor bu durum ,senelerdir Converse Converse derken ayaklarım onun rahatlığına öyle alışmış ki,en rahat en güvende onlarla hissediyorum yahu :) Ne olurdu böyle güzel topukluları ben de giyebilseydim :(





9 yorum:

NahaPerfectDay dedi ki...

Aynen bnde çok severim çok imrenirim ama bi türlü giyemem giyemedim:((( böhüüü

Junkhead dedi ki...

Canım sen daha gençsin ya giyersin üzülme o kadar ama benim yaş olmuş 27 :D Sokaklarda topuklularla rahat rahat salınan kızlara imreniyorum valla :) :(

agonya82 dedi ki...

bekarken giyerdim süsümden yanıma varılmazdı ama evlenince birde yaramaz çocuğun olunca düz olmayan yere tayin çıkınca imkansız oluyor...
birkaç sendelemeden sonra alışırın merak etme istersen olur...

Junkhead dedi ki...

agonya82,sağol ama sorun yürüyememek değil aslında,acı çekmek:))

özge dedi ki...

boylada ilgili canım,ben leylek gibi oluyorum o yüzden düz tabanlar daha rahat geliyor bana:))

makeupwithstyle dedi ki...

Bende üniversitede iken sık sık topuklu giyerdim ama son zamanlarda hiç giymiyorum zaten malum ülkemizin kaldırımları hiç müsait değil, karlı/yağmurlu havada hiç çile çekemem! Düz tabanlı, şirin ve sıcak botlarımı giyerim, rahatıma bakarım :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım valla boyla ilgili diyosun da,ben baya kısayım :) Ama ona rağmen giyemiyorum :D

makeupwithstyle,kaldırım ve yollar konusunda da haklısın canım ,o da ayrı kasıyor tabi az topuklu giysen bile dert oluyo :/ en güzeli giyecen Converse veya düz taban botlarını ooh rahatlık bu işte :))

April dedi ki...

Eskiden ben de sevmezdim, Converse'den başka şey giymezdim ama artık severek giyiyorum, alışınca zor gelmiyor cnm. Ama Converse aşkım bitmedi hala, kep törenimde Converse giydim mesela :D

Junkhead dedi ki...

Valla ben sadece özel günlerde yüksek topuk giyiyorum,onun dışında çok zor :D Rahata alışmışım,kısa topuklularımı bile pek giyemiyorum:)Converse gibisi yok yahu !

Yorum Gönder