01 Aralık 2010

Stila farlarım

   Bunlar da Stila'dan sahip olduğum far paletlerim ... Bronz tonlu olanı zaten herkes bilir,itsbeauty kızlarının hemen hemen hepsine mevcut bir fardır kendileri :D Strawberry'de 11 tl.gibi komik bir fiyata düştüğünde kapılmıştır kendileri :)) Işıltılarına bayılıyorum,en açık rengini birkaç kez kullandım ama sürerken içinde minicik olan sim parçaları biraz uçuşuyor ,ama yine de kalitesine lafım yok tabi ki ... Ayrıca kullan kullan bitmez,baya bereketli bir görüntüsü var :D Mor tonlarında olan far paleti de yine Strawberry'den aldığım bir Stila setinin içinden çıkmıştı . Hatırlarsınız belki gümüş rengi çok hoş bir çantanın içinde olan ürünlerden bu palet ... Renkleri çok yumuşak ve hafif renkler .En koyusu mor zaten ama o da göründüğü gibi çok koyu durmuyor göze sürünce hoş bir duruşu oluyor .Yumuşacık hepsinin de yapıları ve kalıcılık da gayet iyi ;) Bronz paletin adı Bronze glow,morlu paletin ise Montmartre ... Buyrun foto ve swatchlara :





2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan :) Stila'nın farları çok güzel oluyor, geçen sene çilekteki o indirim nasıl birşeydi :) 20 liraya çok güzel bir Stila set almıştım bende...
Ama bu bronze glow bende yok :) aslında renkleri çok güzel tam benlik :) Bende bir ara stila farlarım hakkında yazayım :) bunca zamandır severek kullanıyorum :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleer ;) Valla bu set halinde aldığım sanırım 30 tl.gibi birşeydi,bu morlu paletin yanı sıra birkaç ürün daha çıkmıştı çantanın içinden,ama o ürünler pek ilgimi çekmedi beğenemedim ya ... Bu bronz olan halen vardır straw da ya görüyorum ara ara ama o 11 tl.lık indirim harikaydı tabi,tavsiye ederim bu tonları seviyorsan indirime girerse kap sen de bir tane bronze glow :))

Yorum Gönder