25 Aralık 2010

Sonunda meşhur Alix Avien yeşilini ben de aldııım :) (Alix avien 238)

   Eveeeet ben de aldım ben deee ! :) Normalde yeşil oje sürmeyen biri olarak ilk aldığım yeşil oje She'ninkiydi,tonunu beğendiğim için almıştım. Bu Alix yeşilinin tonuna da blogger arkadaşlarımda görür görmez bayılmıştım,almam gerek dedim ve dün bulup kaptım :D Tırnaklarımı bugün kısalttım,aşırı uzamışlardı . İlk kez kısa tırnakla göreceksiniz beni ve ellerimin ne kadar küçük olduğunu anlayacaksınız hehehhh ... Bende duruşu da işte böyleee ...




Bunlar da yeşille birlikte aldığım diğer Alix ojelerim ;)             

                                                                                                                                                                                                


4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Bu ojenin rengi çok güzel canım, ben bir türlü alix avien satan bi yere denk gelemedim :) alamıyorum....neyse isabet oluyor aslında ;)

Junkhead dedi ki...

Hadi ya nası bulamıyosun Alix avien canım şaşırdım valla ... İzmir'de çoğu parfümeri Alix satıyor :)

makeupwithstyle dedi ki...

İstanbul'da bi kaç kozmetikçiye baktım ama bulamadım! Hatta alix avien şu çatlayan ojelerden çıkarmış onları arıyorum :)

Junkhead dedi ki...

Ya o çatlayan ojeleri ben de bulamadım kaç yere sordum hepsi yok dedi pöff :(( Herkes nası bulup alıverdi hemen yahu :(

Yorum Gönder