28 Aralık 2010

Son aldığım 2 Flormar tekli farım

   Elimde 5 rengi olan çok sevdiğim tekli Flormar farlarıma 2 tanesi daha eklendi :) Kaş altı için ten rengi far almak istiyordum,Flormara kısmetmiş . Onun yanında bi de bu müthiş tondaki moru aldım,dayanamadım renge bayılınca :)) Ben de bu morun daha açık tonu vardı ama bu tonunu daha önce hiç görmemiştim şaşırdım hatta görünce . Görevli kız da indirim var dedi 5 tl.,gerçi normalde 5-6 tl.idi son hatırladığım kadarıyla,nası bi indirim anlamadım neyse ama aldım tabi ki . Bu farları çok seviyorum,yumuşacık kadife gibiler,resmen parmağın farın üzerinde kayıyor alırken :) Fiyatına göre acayip kalıcı ve performansları süper ! Tüm renklerinin hastasıyım,görünce insanın hepsinden alası geliyor hehehh ... İşte yeni farlarım ;) Buarada numara kısımları yırtılmış koruyucu bantlarını çıkarırken,o yüzden numara veremiyorum :(






4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, mor olana bayıldımmm! Onunla çok güzel bir göz makyajı yapacağına eminim! :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeeer:)Mor olana bayılmak ne kelime,ben aşık oldum!:D Hatta yılbaşı günü bu morla yapmayı düşünüyorum makyajımı:))

özge dedi ki...

güle güle kullan canım,bende bu farları seviyorum mor çok şeker

Junkhead dedi ki...

Canım sağol:)Mora ben de bayıldım ya harika!

Yorum Gönder