01 Aralık 2010

Şirin rengarenk makyaj paletim :)

   Bu paleti dealextreme.com adlı siteden baya bir ucuza almıştım,yanlış hatırlamıyorsam 9-10 dolar gibi birşeydi ;) Farların hepsi ışıltılı ve parlak canlı renkler ama swatchlarda da farkedeceksiniz bazı renkler zor renk veriyor bazılarıysa aşırı yoğun ... 2 adet allık,1 pudra ve 2 renk de kaş farı var.Ben kaşlarını kullanmıyorum,ama allıkların rengini çok beğeniyorum,çok sevimli ve doğal renkler :) Farlara gelince,sanırım bir kere füme rengi kullanmıştım ama az renk veriyordu o,diğerlerinden kullanmaya fırsatım olmadı diğer farlarımdan :D Renkler gerçekten de çok canlılar ... Boyutları ise ufacık bir parmak basmalık boyutta diyebilirim .Şimdi gelelim foto ve swatchlara ... Buarada paletin markası da Maycheer diye birşey :D







0 yorum:

Yorum Gönder